סרטים חדשים בקולנוע

4 סרטים חדשים יופיעו על מסכי הקולנוע באשדוד והסביבה, הדבורה מאיה, חוטים נסתרים, יום אחרי יום ולחיות בקטן - עם מאט דיימון - את הסרטים ניתן לראות בגלובוס מקס אשדוד וביס פלנט, סינמה סיטי ובכל רחבי הארץ
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

יום אחרי יום EVERY DAY

ריהאנון בת ה-16 מתאהבת ברוח מסתורית אשר בכל יום נכנסת לגוף אחר. על מנת לשמור על החיבור הנדיר ביניהם, הם מנסים למצוא אחד את השניה שוב מחדש מידי יום, כשהם אינם יודעים מי או מה יביא היום הבא. ככל שהשניים יותר מתאהבים, כך הרעיון של לאהוב מישהו המשנה את זהותו מידי 24 שעות גובה מחיר כבד יותר מהזוג, ומכריח אותם לקחת החלטה שתשנה את חייהם לנצח.
במאי: מייקל סוסי | שחקנים: מריה בלו, אנגורי רייס, אוון טיג | ארה"ב 2018

 

לחיות בקטן

עולם של זיהום אוויר, התחממות גלובלית והתפוצצות אוכלוסין עם למעלה מ- 7.5 מיליארד בני אדם, צוות מדענים מפתח טכנולוגיה פורצת דרך שעשויה להציל את כדור הארץ – "Downsizing": האפשרות להקטין ולכווץ את בני האדם לגודל של בובות משחק (עשירית מגודלם המקורי) ובכך לצמצם את ניצול המשאבים והצפיפות על כדור הארץ. למי שבוחר לעבור את התהליך מובטחים חיי עושר עם פי 10 מהונם הנוכחי בעולם "הגדול", אך עם זאת, לא יוכל לחזור לגודלו המקורי.

פול (מאט דיימון) ואשתו אודרי(קריסטן וויג) מבינים כי יוכלו לחיות חיים טובים יותר רק אם יעברו הקטנה ומחליטים לצאת למסע זעיר אל ביתם החדש. לאחר שעבר את התהליך, נחשף פול לאמיתות העולם הממוזער.

במאי: אלכסנדר פיין | שחקנים: מאט דיימון, כריסטוף וולץ, קריסטן וויג | ארה"ב 2017

הפנתר השחור

לאחר אירועי קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, המלך טצ'אלה חוזר לביתו בווקנדה אבל מגלה כי מלכותו התערערה ומוטלת בספק על ידי מפלגות שהוקמו בתוך ארצו. כאשר אויביו מאיימים לקרוע את הממלכה לגזרים, טצ'אלה חייב להיהפך לפנתר השחור ולחבור לסוכן CIA ולחברי הכוחות המיוחדים של ממלכתו, על מנת למנוע מלחמת אזרחים בארצו.
במאי: ריאן קוגלר | שחקנים: צ'דוויק בוזמן, מייקל ב. ג'ורדן, לופיטה ניונגו, פורסט וויטאקר | ארה"ב 2018

צורת המים

מאת הבמאי והתסריטאי גיירמו דל טורו – אשר יצר אגדה מעולם אחר, על רקע המלחמה הקרה באמריקה 1962. אליזה הבודדה (סאלי הוקינס) עובדת כמנקה במעבדה ממשלתית חבויה תחת אבטחה גבוהה, ולכודה בחיים של בידוד. החיים של אליזה משתנים לנצח כאשר היא וחברתה לעבודה (אוקטביה ספנסר) מגלות ניסוי סודי ומסווג.

במאי: גיירמו דל טורו | שחקנים: סאלי הוקינס, מייקל שאנון, אוקטביה ספנסר, ריצ'ארד ג'נקינס | ארה"ב 2017

חוטים נסתרים

לונדון של שנות ה-50 לאחר המלחמה. ריינולדס וודקוק (דניאל דיי לואיס) חייט עלית רווק, שיחד עם אחותו סיריל (לזלי מנוויל) מנהלים את בית האופנה הנחשב Woodcock המלביש את נשות החברה הגבוהה. נשים רבות עוברות בחייו של וודקוק, ומספקות את הרווק המאושר בהשראה וחברות, עד שהוא נתקל באלמה (ויקי קריפס), מלצרית צעירה וחזקה שהופכת למוזה שלו ולמושא אהבתו. אך וודקוק נופל שוב ושוב לאותן מלכודות באישיות שלו שאינן נותנות לו לחוות אושר אמיתי
.
במאי: פול תומאס אנדרסון | שחקנים: דניאל דיי לואיס, לזלי מנוויל | ארה"ב 2017

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך