16 אולמות קולנוע VIP מבית "גלובוס מקס" יפתחו בסימול אשדוד

יש בשורה משמחת: 16 אולמות קולנוע VIP מבית "גלובוס מקס" ומתחם ענק של בתי קפה, מסעדות ופאבים בקומה חדשה בקניון סימול
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

בעסקה של כ-38 מיליון שקל, הושלמה רכישת קומת הגג בקניון סימול, שתאכלס תוך שנתיים 16 אולמות קולנוע מבית "גלובוס מקס", וכן מתחם ענק של בתי קפה, מסעדות ופאבים. בקומה החדשה ייבנה גם מתחם של משרדים להשכרה בהיקף של 40 אלף מ"ר. מדובר בבשורה של ממש לתושבי אשדוד, שמאוכזבים מכך שחלום הסינמה סיטי ב"ביג פאשן" תקוע בשלב הזה. גורם המעורה בפרטי העסקה אמר לעיתון "המגזין אשדוד": "הגלובוס מקס שפועל בימים אלה עם 6 אולמות קולנוע, ייהרס ויוקם במקומו בקומה החדשה, 16 אולמות קולנוע חדשים, במתכון דומה של "גלובוס מקס" בקניון קריון בחיפה. קניון סימול יהפוך למרכז הקניות הכי גדול באזור, עם קומה חדשה של אולמות קולנוע חדישים ועסקים רבים שיפרחו ויזכו לאלפי מבקרים על בסיס יומי"

תושבי אשדוד התאכזבו מאוד לשמוע לאחרונה שהסינמה סיטי לא יוקם בשלב הזה ב"ביג פאשן", בשל מחלוקות קשות בין הנהלת מתחם הקניות לעיריית אשדוד, בנוגע להיקף שטחי הבנייה שיאושרו בעתיד. הסינמה סיטי היה אמור להכיל 9 אולמות קולנוע חדישים, ומתחם חדש של בתי קפה ומסעדות.

מסתבר שתושבי אשדוד יזכו לקבל בעוד כשנתיים, אם הכל יתנהל לפי התוכניות, מתחם יותר גדול ויותר נוצץ בקניון סימול. לאחרונה הושלמה עסקת מכירת קומת הגג בקניון המוכר. זו קומה שעדיין לא קיימת, והליך בניית הקומה אמורה להתקדם כבר בעתיד הקרוב, עם השלמת האישורים מהרשות המקומית.

ה"גלובוס מקס" בקניון סימול יזכה לשינוי משמעותי מאוד

מדובר בעסקה של כ-38 מיליון שקל, שבעלי קניון סימול השלימו לאחר משא ומתן ארוך ומייגע. "מדובר במחיר מציאה של ממש. הקומה הזו תכניס הרבה מאוד כסף לבעלי הקניון כי אנשי עסקים יריבו על שטחי המסחר, כדי להיות בקרבת אולמות קולנוע חדישים ומתקדמים. זו תהיה הקומה הכי שוקקת בחיי המסחר בעיר", אמר איש עסקים מקומי המעורה בפרטי העסקה.

כזכור, בקומת המרתף של קניון סימול  פועל מתחם "גלובוס מקס" עם 6 אולמות ותנאים בינוניים להנאה מצפייה בסרט. אומנם כל הסרטים החדשים מגיעים לאשדוד, במקביל לאלה המגיעים לאולמות הקולנוע הנוצצים במרכז הארץ, אך חוויית הצפייה שונה לגמרי. לכן, הרבה מאוד אשדודים מבקרים על בסיס קבוע בסינמה סיטי בראשון לציון וביס פלאנט שפועל גם כן בעיר היין.

נראה כי הנסיעה הקצרה הזו לראשון לציון כבר לא תהיה רלוונטית בעוד כשנתיים, עם השלמת בניית הקומה החדשה. מדובר במתחם מרשים ביותר, שיוקם על פי המודל שיש לגלובוס מקס בקניון קריון בחיפה. מדובר במתחם שצפוי להכיל 16 אולמות קולנוע החדישים ביותר שיש כיום בשוק הקולנוע, ולצידם יפעלו 6 בתי קפה, 6 מסעדות ו-2 פאבים קטנים איכותיים. הקומה תשקיף על חוף הים באשדוד, ובשל הגובה המשמעותי של הקומה החדשה, הנוף צפוי להיות מדהים מבחינת באי המתחם העתידי.

גורם המעורה בפרטי העסקה הוסיף ואמר: "יש כבר אישורים להקמת הקומה, וזה עבר את כל הוועדות לפני שנים ארוכות. פשוט בשל המצב הכלכלי של הנהלת הקניון הקודמת ואי הוודאות לגבי חיי המסחר באשדוד, התוכניות לא יצאו לפועל. עכשיו הקומה עברה לידיים חדשות של הנהלת הקניון החדשה, שכבר הוכיחה את עצמה בשיפוץ ושיקום הקניון בכל האספקטים, והם יעשו מהלך גדול בהקמת הקומה החדשה. עיריית אשדוד צפויה לתת אישור למהלך שכזה, כי גם כך יש בית קולנוע קיים בקניון, ועכשיו רוצים להרחיב ולשדרג אותו".

באותה קומה חדשה יש כוונה להקים בצידה השני מתחם משרדים להשכרה בשטח של 40 אלף מ"ר, וכבר עתה יש ביקוש מצד משרדי ממשלה וחברות גדולות לשריין להם שטחים גדולים באותו מתחם.

בכלל, קניון סימול משתלב בקומפלקס התרבות של העיר אשדוד, עם הקמת כיכר מתחם התחנה, בשטח בין הקניון לעיריית אשדוד. מדובר במתחם שיעשה כבוד ל-22 המשפחות הראשונות של אשדוד, והוא ישתלב לצד המשכן לאומניות הבמה, מתחם מונארט ויד לבנים. מדובר בהשקעה גדולה מאוד, שתכלול 1,700 מ"ר הצללה, 8,000 של דק ברצפה ובריכות נוי ודגים מרהיבות ביופיין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך