אלון דאי מאשדוד גייס 10 מיליון דולרים להשתתפות ב"נסקאר" ארה"ב

נהג המרוצים מאשדוד יוכל להשתתף רק בחצי עונה בארה"ב כי עונה שלמה עולה 20 מיליון דולר. את הכסף הוא גייס מהקהילה היהודית וחסויות. הוא יעשה עונה שלמה "בנסקאר" אירופה, שם הוא מחזיק בתואר אלוף אירופה..
אלוף אירופה. אלון דאי
אלון דאי.

אין הרבה ספורטאים ישראלים שיכולים לעשות זאת, בעצם אין כמעט אחד שיכול לעשות זאת, אבל אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד ואלוף אירופה בסבב "הנסקאר", גייס בארה"ב 10 מיליון דולרים, בכדי להשתתף "בנסקאר" ארה"ב שנחשב לרמה הגבוהה ביותר.

בארה"ב יש שלוש קטגוריות ב"נסקאר", "נסקאר טראק" "אקספיניטי" ו"מונסטר" המונסטר הוא המירוץ ברמה הגבוהה ביותר. אלון עשה בעונה הקודמת מספר מירוצים במונסטר, אבל מאוד רוצה עונה שלמה, שזה יותר חשיפה, פופולריות וכדומה. עונה שלמה היא בת 36 מירוצים בעלות של 20 מיליון $. בינתיים המנהל האישי שלו יחד עם אלון אספו מהקהילה היהודית בארה"ב ומספונסרים, כחצי סכום, כ-10 מיליון דולרים, שזה אומר רק חלק מהעונה.

במילים אחרות, אלון ימשיך להתחרות בסבב האירופאי, שם הוא כאמור אלוף אירופה ומידי פעם, לערך חצי עונה, הוא יוכל לעשות מירוצים בארה"ב ולהיות הישראלי הראשון שהשתתף בעבר וממשיך להשתתף בסבב "נסקאר ארה"ב.".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך