ואלה העובדים המצטיינים בעיריית אשדוד לשנת 2014

בטקס שהתקיים ביד לבנים במעמד ראש העיר, חולקו פרבים ותעודות הוקרה לעובדים מצטיינים

עיריית אשדוד מקיימת בכל שנה, מזה כשבע שנים, תהליך מקצועי להערכת עובדים ובסיומו נדרשים המנהלים להמליץ על העובדים המצטיינים ביחידותיהם. התהליך המורכב נבנה לאחר עבודה מאומצת של צוות בראשות המשנה למנכ״ל העירייה וראשת המינהל הכללי גב׳ דינה בר אולפן, אשר למדו על תהליכים דומים בארגונים שונים וגבשו מודל המתאים לאשדוד. ״כיום באים אלינו כדי ללמוד על המודל שלנו״ אומרים בעירייה בלא מעט גאווה, ומציינים כי התהליך שהתגבש בסופו של דבר, מיושם הלכה למעשה ביחידות הארגוניות כאשר הוא מתפרס על פני כמה חודשים שבהם מקיימים המנהלים ראיונות והערכת עובדים בתוך היחידות. בשלב הבא מתקיים הליך הערכה גבוה יותר ברמת המינהלים והעובדים המומלצים מוזמנים לראיון סופי ולבחירה של ועדה עליונה בראשות מנכ״ל העירייה מר אילן בן עדי. כן נבחרים שתי יחידות מצטיינות ולבסוף נבחר העובד המצטיין הארגוני.

הפרסים ותעודות ההוקרה מוענקים כאמור בטקס שמתקיים בבית יד לבנים, במעמד ראש העיר, חברי מועצת העיר, הפקידות הבכירה ועובדי העירייה. את הטקס פתחה להקת "הגדוד העברי", הלהקה הייצוגית של עיריית אשדוד בניהולו המוסיקלי של יוסי עטר, במחרוזת שירים ״שחרחורת יקראו לי״, אשר חתמה גם את הטקס במחרוזת נוספת.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי, ראשון הנואמים אשר תבע את ערך המצוינות בחזונו הארגוני ובתוכניות החינוך של מערכת החינוך העירונית, שיבח את עובדי העירייה על השירותים שהם מעניקים לתושבים, במסירות ובאדיבות, ובמיוחד שיבח את אלה המעלים את רמת השירות לרמה מקצועית של מצוינות ומושכים את כל העירייה לשיאים חדשים של שירות לתושב.

מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי הדגיש את ערך המצוינות כחלק אינטגרלי מאישיותו של האדם המצטיין. הוא הדגיש את האיזונים הנדרשים בין רגש לשכל, אצל כל אדם, על מנת להפיק את המיטב ועשה אנלוגיה בין מצוינות לבין מדד האושר העולמי, בו התמקמה ישראל במקום ה-11 בעולם!, וציין כי מי שמשקיע ומניב מצוינות גם נהנה מעבודתו ומאושר יותר.

אחרונת הנואמים, יו״ר ועד עובדי עיריית אשדוד גב' איריס נפתלי הודתה לכל עובדי העירייה על תרומתם לארגון ולשמה הטוב של העיר, והביעה רחשי תודה לראש העיר, למנכ״ל ולהנהלת העירייה על שיתופי הפעולה עם ועד העובדים והתייחסותם המכבדת לציבור העובדים.

לקול מחיאות הכפיים והתשואות הסוערות של הקהל, עלו העובדים המצטיינים בזה אחר זה, לאחר סרט שהציג את העשייה הברוכה של כל אחד מהם – איש ואישה בתחומם. ראשון העולים היה מוריס אלוק שנמצא ע"י הועדה כראוי לתואר "המצטיין הארגוני לשנת 2014".

העובדים הבאים, 18 במספר, עובדות ועובדים, מייצגים את כל מינהלי העירייה ובאים מכל תחומי השירות העירוני. כולם זכו בתואר עובד מצטיין על פועלם ותרומתם בהגשמת חזון ראש העיר "התושב במרכז" והשירות שהם מעניקים בתחומם, ברמות הגבוהות ביותר של מצוינות.

מוריס אלוק – מפקח שומה באגף הגבייה – מינהל כספים – מצטיין ארגוני

איריס אדמון דגן – מנהלת מח' בלשכה המשפטית, תחום אזרחי – מינהל כללי

דגנית אוזן – עו"ס לסדרי דין ורכזת חוק סיעוד – מינהל שירותים חברתיים

גבי בן חמו – אב בית בי"ס רננים – מינהל חינוך

ענת זהבי – סייעת פדגוגית בגן בבי"ס אמירים – מינהל חינוך

לירן זוהר – טכנאי מחשבים באגף מערכות מידע ומחשוב – מינהל כללי

יורם חביב – סגן מנהל מח' רישוי – מינהל הנדסה

אסתר יפרח – עוזרת אדמיניסטרטיבית למבקר העירייה – מינהל כללי

מלכה ישראל – מזכירה ראשית בבי"ס מקיף ג' – מינהל חינוך

קרן כהן צמח – עו"ס, סגנית מנהלת מח' שיקום – מינהל שירותים חברתיים

איריס לוי – אחראית מוקד הנחות במח' "backoffice", אגף הגבייה – מינהל כספים

מאיר לוי – מפקח ניקיון במינהלת רובע תעשייה – מינהל תפעול

יוסי פחימה – מפקח כללי במינהלת רבעים ו'- ח'- מינהל תפעול

נטלי קדוש – מזכירת מחלקה  רווחה ו'-ט' – מינהל שירותים חברתיים

סבטלנה קוקס – עו"ס קשישים ולחוק הגנה על חוסים ובענייני אפוטרופוס, רכזת עירונית בתחום חוסים – מינהל שירותים חברתיים

ריטה שטכמן – ספרנית בבי"ס מקיף ט' – מינהל חינוך

זהבה שער – מזכירה ואחראית נושא שוק באגף הגבייה – מינהל כספים

איציק תורג'מן – סגן מנהל מחלקה בחופים – מינהל תפעול

אחרונים חביבים היו שתי יחידות ארגוניות: השיטור המשולב ואגף לשירותי מחשב וטכנולוגיה של העירייה. כל עובדי שתי המחלקות עלו לבמה ללחיצת ידיים עם הנשיאות, קבלת תעודת הצטיינות ותמונה משותפת.

צילום: לימור אדרי

600000 50000 30000 20000

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך