יו"ר מכבי אשדוד: "נשתדל לפצות על ההפסד הצורב בגביע"

לפני שבוע הפסידה מכבי אשדוד בחצי הגמר למכבי ת"א. בשני (21.05, מנורה מבטחים) היא תנסה לגמול לה. יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין מבטיח לנסות לפצות על ההפסד. נמרוד לוי זומן לסגל המצומצם של נבחרת ישראל,
יו"ר מכבי אשדוד: "נשתדל לפצות על ההפסד הצורב בגביע"
רוצים לפצות גם אותם. הקהל של אשדוד במשחק מול מכבי ת"א.

בדיוק לפני שבוע, עמדו שתי הקבותו בחצי הגמר. מכבי ת"א מצד אחד ומכבי אשדוד/באר טוביה, מצד שני. היום, שני, הן שוב ייפגשו למשחק, אבל במסגרת הליגה (21:05, שידור ישיר בערוץ SPORT5, שופטים: עמית בלק, אלעד לייבוביץ', יואב לובושיץ).

יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין יודע מה מצפים מהקבוצה שלו, למרות המשחק הקשה: "מעניין איזה מכבי נקבל היום. אבל הם יקבלו אותנו, קבוצה רעבה ונחושה כמו תמיד. נשתדל לפצות על ההפסד הצורב בגביע". בקבוצה רוצים לפצות את הקהל שהגיע לעודד בחצי הגמר והתאכזב.

הקבוצה עדיין עם 3 זרים מאחר וטרם סגרה עם זר רביעי במקומו של דיוויד לאורי שעדיין לא שב מארה"ב וספק אם ישוב. נמרוד לוי זומן לסגל המצומצם של נבחרת ישראל, עדות להצלחה שלו השנה באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך