2 תושבי אשדוד נעצרו בחשד לשוד שליח פיצה ונהג מונית

חוקרי משטרת ישראל הביאו לגיבוש תשתית ראייתית כנגד שני צעירים (18.5, 18) תושבי אשדוד שנעצרו בחשד לשוד שליח פיצה. חקירה מקצועית הצליחה גם לקשור את החשודים לאירוע שוד נהג מונית שארע ימים ספורים לפני כן בתל אביב. השיטה: ריסוס בגז מדמיע על פניהם של הקורבנות. כתב אישום יוגש נגדם בימים הקרובים באמצעות פרקליטות דרום.

שני צעירים מאשדוד חשודים ששדדו גם שליח פיצה וגם נהג מונית, בהפרש של מספר ימים. השמטרה עצרה את השניים לחקירה והכוונה להגיש כבר בימים הקרובים נגד השניים כתב אישום

חוקרי משטרת ישראל הביאו לגיבוש תשתית ראייתית כנגד שני הצעירים (18.5, 18) תושבי אשדוד שנעצרו בחשד לשוד שליח פיצה. והצליחו גם לקשור את החשודים לאירוע שוד נהג מונית שארע ימים ספורים לפני כן בתל אביב. השיטה: ריסוס בגז מדמיע על פניהם של הקורבנות. כתב אישום יוגש נגדם בימים הקרובים באמצעות פרקליטות דרום.

"משטרת ישראל מפעילה יכולת מתקדמות ויצירתיות כל העת בחקירת אירוע שוד בהם נפגע ביטחונו של הציבור וניטל רכושו על מנת לאתר את מבצעי העבירה. אנו נמשיך לפעול בנחישות ומקצועיות במקרים אלו על מנת להביא למיצוי הדין עם אלו שבוחרים בדרך עבריינית זו", נמסר מהמשטרה.

משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות אירוע שוד שארע בתאריך 31.1.18 ברחוב הכלנית בעיר אשדוד במהלכו נשדד שליח פיצה בעת שהגיע למקום על פי הזמנה שהתקבלה במקום עבודתו. במהלך השוד הותז על פניו תרסיס מדמיע ונגנב מרשותו סכום כסף רב בן מאות שקלים ומיד לאחר מכן נמלטו החשודים מהמקום. פעולות חקירה מקצועיות שערכו חוקרי המשטרה הביאו כבר למחרת היום למעצרו של אחד החשודים, 18.5, שממכשירו הסלולרי בוצעה הזמנת המשלוח והוא הועבר לחקירה במחלק התשאול במשטרה. תוך המשך פעולות החקירה ולאחר שמעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט, הצליחו במשטרה לאתר את החשוד השני, 18, ואף זה נעצר והועבר לחקירה בה הכחיש את המיוחס לו. מעצרם של השניים הוארך ותוך כדי פעולות חקירה מקצועיות הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את השניים לחשד המיוחס להם במהלכה אף אותרו פרטי הלבוש של מי מהחשודים, אותם לבש במהלך השוד, על גג הבניין בו מתגוררים בסמוך למקום האירוע.

שיחה של אחד החשודים שמנסה לכאורה למכור את הנייד שנלקח מנהג המונית (צילום: דוברות משטרה)

במהלך החקירה עלה חשד אצל חוקרי המשטרה כי השניים מעורבים באירוע שוד שארע מספר ימים לפני כן בעיר תל אביב במהלכו רוסס נהג מונית גם הוא בתרסיס מדמיע ונשדדו מרשותו שני מכשירי הסלולר שלו. בדיקה טכנולוגית אותה ערכו במשטרה העלתה כי החשודים שהו בתל אביב במועד האירוע, ויתרה מכך, במכשירו הסלולרי של אחד מהחשודים אותרה התנהלות באפליקציית המסרים בין החשוד לבין אדם אחר בה מציע החשוד למכירה את הפלאפונים תוך ששולח אף תמונות שלהם. בין תמונות אלו מצאו החוקרים תמונת המספר הסידורי של מכשיר הפלאפון שנשדד מנהג המונית. את מעורבותם באירוע זה מכחישים שני החשודים על אף הראיות שהוטחו בפניהם.

מנגד, במהלך חקירתם בימים האחרונים בחרו השניים לקשור עצמם לאירוע השוד בעיר אשדוד והודו בביצועו. לאור חומר החקירה וממצאיה תוך שגובשה תשתית ראייתית נגדם, הוגשה היום בבית המשפט הצהרת תובע על הכוונה להגיש כבר בימים הקרובים נגד השניים כתב אישום בבית המשפט המחוזי בבאר שבע באמצעות פרקליטות דרום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך