צפו בתיעוד מרגעי הדרמה בשריפה בדירה ממנה השליכה האם את ילדיה

תיעוד מרגעי הדרמה בהם אם הילדים כמעט נופלת מחלון ביתה, הגיע לידי אתר 'אשדוד אונליין' צפו ברגע המפחיד
צפו בתיעוד מרגעי הדרמה בשריפה בדירה ממנה השליכה האם את ילדיה

רגעים ארוכים של דרמה עברו על משפחה מרחוב החרצית ברובע ח', לאחר ששריפה השתוללה בביתם קרוב לצאת השבת, מתיעוד שהגיע לאתר 'אשדוד אונליין' ניתן לראות את רגעי הדרמה האחרונים, לאחר שהאם השליכה את ילדיה מהחלון לעבר התושבים ששהו למטה ותפסו אותם, היא התיישבה על עדן החלון שהדירה מאחריה בוערת, כוחות הכיבוי וההצלה הצליחו לתפוס אותה רגעים אחדים לפני שזו נפלה.

כזכור, בצאת השבת פרסמנו שצוותי הכיבוי מתחנת אשדוד פעלו בשעה האחרונה בשריפה בדירה ברחוב החרצית באשדוד, טרם הגעת צוותי הכיבוי למקום ובעקבות העשן הסמיך בדירה מסרה אם הילדים את 2 ילדיה מהקומה השנייה לאזרחים שהיו מתחת לבניין והם פונו עקב שאיפת עשן.

לוחמי האש אשר הגיעו למקום חילצו את האמא בעזרת סולם ומיד פרצו לדירה ופעלו לכיבוי השריפה וסריקה לאיתור לכודים נוספים. גם האמא פונתה מהמקום עקב שאיפת עשן ולאחר השגת שליטה ע"י לוחמי האש נפתחה חקירה לנסיבות פרוץ הדליקה.

בשעה 16:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על שריפה בדירה ברחוב החרצית באשדוד.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד 3 נפגעים במצב בינוני בהם אישה כבת 30 ושני ילדים בגילאי 4 ו- 5 כשהם סובלים משאיפת עשן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך