פרסום ראשון: חייל מאשדוד נפצע בפיגוע בגבול רצועת עזה

ארבעה חיילים נפצעו היום בפיגוע שהתרחש סמוך לרצועת עזה, מתוכם חייל אחד תושב העיר אשדוד...

לפני דקות אחדות הגיע לידי אתר 'אשדוד אונליין' מידע המאמת את ההודעה המצערת שקיבלנו עם צאת השבת, על כך שחייל תושב אשדוד ששמו כרגע אסור בפרסום נפצע ככל הנראה באורח קשה, לאחר שמטען שהופעל נגד חיילי צה"ל סמוך לגבול עם רצועת עזה התפוצץ ופצע ארבעה חיילים בדרגות פציעה שונות.

תקרית חמורה אירעה בצהרי השבת בגבול הרצועה: מטען חבלה התפוצץ אחר הצהרים (שבת)סמוך לסיור של כוח צה"ל שפעל בסמיכות לגדר הגבול בדרום רצועת עזה. כתוצאה מכך 2 חיילים נפצעו באורח קשה.

דובר צה"ל מוסר כי היום (ש'), נפצעו באורח קשה שני חיילי צה"ל ושני חיילים נוספים באורחים בינוני וקל כתוצאה מהפעלת מטען כנגד כוח צה"ל שפעל בסמוך לגדר הגבול בדרום רצועת עזה .

החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

הכוח נקרא לגדר בגלל דיווח על דגל חשוד. כוחות גדולים של צה"ל פתחו בסריקות. צה"ל תקף מאוחר יותר באמצעות ירי טנק לעבר עמדת תצפית של חמאס.

גורם צבאי בכיר סיפר כי "מאז צוק איתן ובייחוד בתקופה באחרונה, חמאס מארגן מידי יום שישי הפגנות ”אזרחיות” על הגדר, כדי להתסיס את השטח ומבחינת צה”ל זה פתח לטרור על הגדר".

עוד הוסיף הגורם הצבאי כי "במהלך ההפגנות אמש הניחו דגל פלסטין על הגדר. כיוון שלכל חפץ יש פונטציאל של מטען חבלה, כוחותינו הגיעו כדי ”לזכות” את האזור. מדובר בחיילי חטיבת גולני, גששים והנדסה. אחרי הסריקה של הגששים, גבר החשש למטען היה חשש למטען ולכן כוח ההנדסה התקרב לדגל והמטען הופעל. שני חיילים פצועים קשה, אחד בינוני ואחד קל".

צילום תמונה: דובר צה"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך