קניתם תחפושת לפורים ? לידיעת ההורים – שלוש שעות של מכירת תחפושות במחירים מצחיקים

היכנסו לכתבה לפרטים המלאים על המכירה המיוחדת שתתקיים בשבוע הבא באשדוד
ילדים חוגגים את פורים

משנכנס אדר מרבים בשמחה, אבל פורים, ככל שהוא חג שמח, מביא איתו גם לא מעט כאב ראש להורים שצריכים לחפש תחפושות מתאימות לילדיהם ולשלם עבורם לא מעט כסף. במפתן מית"ר חרמון עורכים בכל שנה בזאר תחפושות ומציעים תחפושות ופריטים במחיר סמלי השווה לכל נפש.

"זו השנה החמישית ברציפות שתלמידי בית הספר מארגנים בזאר תחפושות בקהילה" אומר אייל פוקס, רכז מית"ר (מרכז יום תומך רב תחומי) במפתן חרמון אשדוד, ומזמין את המשפחות המתאימות לבוא ולבחור תחפושות ופריטים לילדיהם, במחיר סמלי.

בבית הספר משבחים את תלמידי מית"ר אשר הרימו את הכפפה ומפעילים את הבזאר זו השנה החמישית. "תלמידינו אחראים על ההפקה במלואה" אומרים בבית הספר ומתארים את עבודות התלמידים שאוספים את התחפושות ממקומות שונים, חלקם חדשים לגמרי וחלקם משומשים אך במצב מצוין, עורכים את הבזאר ומנהלים אותו ואף מציעים לבאים להתכבד במנת פופקורן שהם מכינים במקום.

 הפעלת הבזאר מניבה ערך מוסף לתלמידים. הם מתחנכים על ערכים של נתינה, חסד והתנדבות אך נחשפים גם לעקרונות הבסיסיים של הקמת עסק זעיר, שיווק המוצר ומכירתו. "כל התחפושות והפריטים נמכרים במחיר סמלי. תחפושת שלמה ב-10 ₪ ופריט ב-5 ₪" אומרים התלמידים ומציינים כי כל ההכנסות קודש לפעילות חינוכית וחיזוק התלמידים.

בזאר התחפושות יתקיים ביום ב' 19.2.18, בין השעות: 16:30-19:30, בחדר האוכל של בית הספר מפתן מית"ר חרמון, רחוב ברנר 15 אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך