אושרי ניזרי הודיע רשמית: "אני תומך ביחיאל לסרי"

השבוע הצהיר אושרי ניזרי, שמוביל בצורה מרשימה את העסקים הקטנים באשדוד, כי הוא תומך באופן רשמי בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי בבחירות לראשות העיר. ובלי קשר, שר הכלכלה אלי כהן הרעיף השבוע שבחים על ניזרי: "אני לא זוכר מתי היה מישהו שהעז לבוא ולומר לבנקים בפנים שהוא דורש תחרות והוגנות"
אושרי ניזרי הודיע רשמית: "אני תומך ביחיאל לסרי"

הבחירות לרשויות המקומיות עתידות להתקיים בסוף אוקטובר 2018, וכבר ניתן לראות ברשתות החברתיות את תחילתן של מסעות הקמפיינים של חברי ותומכי המפלגות השונות, וכן של תושבים רבים המבקשים להביע דעתם ואף לנסות ולהשפיע.

בשבוע האחרון בלטו במיוחד תמונותיו של ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי, בפוסטים השונים שפורסמו ע"י תושבים רבים שהצהירו על תמיכתם בו ובפועלו.

בין אותם הפרסומים בלטה במיוחד הצהרת תמיכה בד"ר לסרי, של אושרי ניזרי וזו גרפה שיתופי אהדה רבים, וכן תגובות רבות.

ניזרי הפך בשנים האחרונות לדמות ידועה ומוכרת בכל אשדוד, ולאחרונה הפך למוכר ברחבי הארץ,  בעקבות פועלו הרב למען העסקים הקטנים באשדוד בפרט ומחוצה לה. ניזרי משך אחריו בעלי "עסקים קטנים" רבים שהצטרפו למאבקו בספקים הגדולים.

ניזרי הוא אחד מבעליה של "פיצה איטליאנו" באשדוד, שהחליט לצאת למאבק מול הספקים השונים המציעים את שירותיהם לעסקים הקטנים במחירים גבוהים, ואילו לעסקים הגדולים ניתנים מחירים מוזלים במיוחד והטבות שונות, עבור אותם המוצרים ו/או אותו השירות.

לשם כך, חבר ניזרי עם עוד בעלי עסקים קטנים, והחליטו להתאגד יחדיו למול הספקים הגדולים ולדרוש את אותם המחירים ואותו השירות לו זוכים העסקים הגדולים. מאבקו הגיע עד לכנסת. חברי כנסת ושרים שונים הביעו את תמיכתם במאבקו. שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, דיבר בנושא זה בשידור חי ברשת החברתית "פייסבוק": "הקמנו ועדה כדי לקדם את העסקים הקטנים בישראל". כמו כן שיתף השר על כמה פגישותיו עם ניזרי ועל ביקורו באשדוד בעסק שלו, ובירך אותו על המאבק שהוא מנהל באשדוד ומחוצה לה. עוד הוסיף השר ואמר על ניזרי: "אני לא זוכר מתי היה מישהו שהעז לבוא ולומר לבנקים בפנים שהוא דורש תחרות והוגנות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך