"עירוני אשדוד? הם אוהדי היריבה מבחינתי"

טום מונד, קשר מ.ס. אשדוד שהצטיין במשחק אתמול בטוח שהקבוצה תישאר בליגה ומודה לאוהדי הקבוצה שהגיעו לתמוך
ימשיך באשדוד. טום מונד צילום: פבל טולצ'ינסקי

בשלושת המשחקים האחרונים רשמה מ.ס אשדוד 12 משחקים ללא ניצחון, מתוכם תשעה משחקים ללא כיבוש שער והמשחק אתמול מול הפועל חיפה היה המשחק השלישי ברציפות שהסתיים בתוצאה המשמימה 0-0.
הסטטיסטיקה העגומה הזאת מסכמת בפשטות את התקופה הנוראה שעוברת הקבוצה, שעליה דיברו בעבר כעל קבוצה שיכולה להתמודד בפלייאוף העליון והיום נמצאת 3 נקודות מהקו האדום ועם סיכוי ממשי לרדת לליגה השניה.

במועדון היו מרוצים מ2000 האוהדים שהגיעו למשחק לתמוך בקבוצה וציינו לטובה את אותם אשדודים שהביעו אמון במ.ס. אשדוד. גם ג'קי בן זקן שרק לאחרונה פתח את דף הפייסבוק הרשמי שלו, שיתף באמצעותו תמונה של היציע המלא יחד עם הכיתוב "רק רציתי לומר תודה".

קשר מ.ס אשדוד, תום מונד, שהיה מהבולטים בקבוצה, התייחס למחאת האוהדים ולמצב הקבוצה: "המשחק היה בשליטה מוחלטת שלנו ואנחנו תמיד רוצים לנצח במיוחד בבית. אני לא חושב שיש לנו בעיות בחלק הקדמי כי הגענו לארבעה חמישה מצבים והכדור לא נכנס אבל צריך לדעת גם לא לספוג והתיקו הזה עדיף מאשר להפסיד".

לגבי מחאת הקהל: "חבל שיש את העניין עם הקהל אבל זה מה שיש ואנחנו מקצוענים וצריכים להתמודד עם זה. היום אני ראיתי ושמעתי גם את הקהל שלנו וזה בהחלט משמח ומעודד אותנו. אין ספק שזה מטריד לשמוע קהל שנגדך אבל אין לנו ברירה כי מבחינתי הם אוהדים של קבוצה יריבה כמו שנשחק בנתניה או בבלומפילד ויגיעו אוהדים של הקבוצה היריבה וזה הכדורגל כי יש אוהדים שמעודדים אותך ויש כאלה שנגדך".

לגבי השבחים שקיבל על משחקו, סיפר מונד "אני לא אוהב לדבר על עצמי אלא רוצה לשחק כדורגל ולעשות את מה שאני יכול. יש לי חוזה עד תום העונה עם אופציה לעוד שלוש שנים אבל נסיים את הליגה ונראה איפה אנחנו עומדים כי לדבר על העתיד עכשיו זה לא רלוונטי ואני יכול להבטיח שאשדוד תישאר בליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך