מפחיד: ערבי הגיע לביתה של צעירה ואיים עליה עם סכין

לפרטים המלאים היכנסו לכתבה...
אדם אוחז בסכין גדולה

משטרת אשדוד עצרה בתחילת השבוע ערבי תושב השטחים בחשד שהטריד תושבת העיר, כאשר על פי החשד בין השניים נרקמה מערכת יחסים, ולאחר שזו הסתיימה החל החשוד לחייג אליה ולאיים כי יפגע בה ובבן זוגה החדש איתו החלה לצאת לאחר סיום הקשר עם אותו בן מיעוטים.

בעקבות האיומים פנתה האישה למשטרת אשדוד והגישה תלונה בגין הטרדה ואיומים, אך ככל הנראה הגשת התלונה לא הרתיעה את החשוד והוא הגיע לביתה של המתלוננת בלילה שבין ראשון לשני כשברשותו סכין והחל לדפוק בעוצמה על דלת ביתה של המתלוננת,  תוך כדי שהוא צועק ומקלל, עד אשר השכנים שראו את המתרחש הזעיקו את המשטרה למקום, כך על פי עדות שהגיע אלינו מאדם שנכח במקום.

שוטרי תחנת אשדוד שהוזעקו למקום הגיעו לאחר מספר דקות למקום האירוע, ועצרו את החשוד שנחקר מס' שעות במשטרה, לאחר מכן הוא שוחרר בתנאים מגבילים, אך חקירת המשטרה בעניין נמשכת. דובר המשטרה ממרחב לכיש שאישר את הפרטים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך