תרבות לצעירים במשכן

שיתוף פעולה ייחודי של המשכן לאמנויות הבמה באשדוד ומרכז הצעירים בעיר "כיוונים" יפנק את הסטודנטים והחיילים תושבי העיר אשדוד בכרטיסים עם הנחות מיוחדות למופעים הכי שווים. כל הפרטים כאן
תרבות לצעירים במשכן
קרדיט צילום: אוהד רומנו *** מאיר כהן *** גיא כושי ויריב פיין

צעירים תושבי העיר אשדוד? סטודנטים וחיילים? אוהבים לראות מופעי מוזיקה, הצגות, מחול ועוד? יש לכם אחלה הטבות שאסור לכם לפספס!!

שתדעו, זו לא רק הצהרת כוונות, אלא כבר עכשיו ניתן למשש את ההטבות במופעי התרבות הכי שווים שמגיעים לעיר אשדוד. כך למשל תוכלו לרכוש כרטיס להופעה של יובל דיין שתתקיים במשכן ביום האישה הבינלאומי (3.8) במחיר של 109 ₪ במקום 149 ₪. כמו כן, שני מופעי האמפי הגדולים שמחכים לנו בפסטיבל תור הזהב 2018: שלום חנוך שמארח את שלומי שבת (4.4) והמופע "לילה של כוכבים" עם עידן עמדי, ישי ריבו, נתן גושן, עידן רפאל חביב וחנן בן- ארי (3.4) יימכרו לכם בעלות של 79 ₪ בלבד. יתרה מכך, כל סדרות המופעים במשכן- ג'אז, תיאטרון, מחול ועוד… יועמדו לרשות סטודנטים וחיילים בעולות של 50% בלבד.

יש סיבה שלא תצאו מהבית ותלכו להופעות הכי טובות בעיר?

איך עושים את זה?
פשוט וקל! את ההטבה תוכלו להוריד דרך אפליקציית "אשדודית" ולאחר מכן להיכנס לאתר המשכן ולבחור את המקומות בהם תשבו וכמובן לשלם באתר המשכן, או שתוכלו לעשות את הרכישה דרך הטל' של מוקד המשכן בטל': 08-9568111 בציון ההטבה.
*במעמד קבלת הכרטיסים תצטרכו כמובן להציג תעודת סטודנט/ חוגר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך