מכבי אשדוד תנסה לצרף את אריק מרפי הפיני-אמריקאי

הקבוצה תנסה שג'ראד לי, שחקנה, שהוא גם שחקן נבחרת פינלנד, ינסה לשכנע את חברו לנבחרת, 2.08 מ', 27, להגיע. קמרון לונג שיחק עם חום גבוה בחצי הגמר נגד מכבי ת"א. היו"ר אסולין: "גאה בשחקנים".

יממה לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר גביע המדינה, מנסים במכבי קפלן אשדוד/באר טוביה להמשיך הלאה לקראת הליגה. בקבוצה מאוכזבים מההפסד, אבל יש מחמאות רבות לשחקנים על המשחק, למרות ההדחה בסיום על ידי מכבי ת"א 76:73.

באשדוד כבר חושבים על הוספת זר נוסף. בקבוצה מבינים כי לא ניתן להמשיך לשחק עם 3 זרים. הזרים של אשדוד לא יכלו לעמוד מול 5 הזרים של ת"א, שקיבלו מנוחה רבה. דיוויד לאורי שנמצא בארה"ב לא נראה כאילו יחזור בקרוב, או לא ברור אם יחזור ובאשדוד כבר מחפשים זר.

השם שעלה הוא שמו של אריק מרפי, 2.08 מ', 27, שחקן נבחרת פינלנד, בעל דרכון אמריקאי ופיני. השחקן מתלבט היכן לחתום. באשדוד יפעילו את שחקן הקבוצה ג'ארד לי, שגם הוא משחק בנבחרת הפינית בכדי שישכנע את מרפי להגיע. יתכן שזה יקרה כבר בקרוב.

קמרון לונג ששיחק בחצי הגמר, שיחק עם חום גבוה. לונג ירד מידי פעם לספסל בכדי לקרר את עצמו בקרח. הצופים במשחק חצי הגמר לא ידעו עד כמה הוא נותן מעצמו למרות החום והמחלה. בסיום הוא היה על סף תשישות.

היו"ר ארמונד אסולין התייחס למשחק חצי הגמר: "אני חש גאווה על שקבוצה צנועה כמו מכבי אשדוד עם תקציב מינימום שיחקה עם ענקית הכדורסל – מכבי תל אביב וגרמה לה לרדוף אחריה ברוב שלבי המשחק . בל נשכח שאשדוד משחקת זה זמן רב עם 3 זרים בלבד . אשדוד הביאה הערב כבוד לעיר אשדוד על השתתפותה במפעל לאומי יוקרתי . על כל אלה אני חש גאווה ומסופק מהקרבה של השחקנים והצוות המקצועי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך