סרטים חדשים בקולנוע

4 סרטים חדשים יופיעו על מסכי הקולנוע באשדוד והסביבה, 50 גוונים של שחרור, האופה מברלין, המשחק הגדול והנוסע - אקשן ללא הפסקה עם ליאם ניסן - את הסרטים ניתן לראות בגלובוס מקס אשדוד וביס פלנט, סינמה סיטי ובכל רחבי הארץ
ב-30.11 כרטיס לקולנוע יעלה 10 שקלים

50 גוונים של שחרור

החלק השלישי והאחרון בסיפור אהבתם של כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל. לאחר שלקחו את מערכת היחסים שלהם צעד אחד קדימה והתארסו, אנה צריכה להסתגל לסגנון החיים הראוותני של כריסטיאן מבלי לאבד את עצמאותה, והוא חייב ללמוד לוותר על הצורך הכפייתי שלו לשלוט בה.

המשחק הגדול

מולי גדלה בבית תחרותי שבו להפסיד מעולם לא הייתה אופציה, ואחרי ילדות שבה עסקה בספורט הישגי היא מחליטה לעבור להוליווד ולהיכנס לתחום חדש והישגי לא פחות – פוקר. בעיר הנוצצת תמיד יש הזדמנויות למי שמעז, ולא עובר זמן רב עד שרוח היזמות, החוצפה והאומץ שלה משגרים אותה לראש התחום, ו"נסיכת הפוקר" מוצאת את מקומה בין כוכבים וטייקונים, אחראית לסכומים עצומים שמחליפים בעזרתה ידיים על בסיס שעתי. מולי נמצאת על גג העולם, אבל כשהאף-בי-איי מחליט לפתוח בחקירה נגדה, נדמה שכולם נעלמים והיא נותרת לבדה, עם עורך דינה כבן הברית היחיד שלה. האם המשחק של מולי הגיע לסופו?

במאי: אהרון סורקין | שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, אידריס אלבה, קווין קוסטנר | ארה"ב 2017

הנוסע

ליאם ניסן במותחן פעולה מסחרר מהבמאי של נון-סטופ.כמו בכל בוקר, סוכן הביטוח מייקל (ליאם ניסן) נוסע לעבודה באותה רכבת. נוסעת נאה ומסתורית המתיישבת מולו משכנעת אותו לקבל על עצמו משימה – לאתר נוסע מסתורי ברכבת לפני שזו תגיע לתחנה האחרונה. במהרה הוא מגלה שזוהי משימה עם תג מחיר גבוה והוא במרוץ כנגד השעון להגן על משפחתו. האם מייקל, האדם הפשוט, הרגיל, יצליח להציל את הנוסעים ברכבת ואת משפחתו לפני התחנה האחרונה?
במאי: ז'אומה קולייט-סרה | שחקנים: ליאם ניסן, ורה פרמיגה, ג'ונתן בנקס, פטריק וילסון | ארה"ב 2018

האופה מברלין

תומאס, קונדיטור מוכשר מברלין, מנהל מערכת יחסים עם אורן, גבר ישראלי נשוי. כשאורן נהרג בתאונת דרכים, תומאס נוסע לישראל בנסיון להתחקות אחר חייו. הוא פוגש את אלמנתו ענת, המנסה להמשיך בחייה ולשרוד בבית הקפה הקטן שלה במרכז ירושלים. תומאס מתקבל לעבודה אצל ענת מבלי לחשוף את עברו. בזכות המאפים המופלאים שלו המקום מתחיל לשגשג ותומאס מוצא עצמו מעורב בחייה של אלמנת אהובו הרבה יותר מכפי שציפה.
במאי: אופיר ראול גרייצר | שחקנים: טים קלקהוף, שרה אדלר, זוהר שטראוס, סנדרה שדה | ישראל 2017

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך