"תחזירו לי את הזיכרונות של הילד שלי שנפטר"

כך בדמעות ביקשה מננה קרפילוב אמו של נתנאל חי קרפילוב, שנפטר לפני שנתיים בגיל 20, ממחלת ניוון שרירים. הטלפון הנייד של אמו נגנב וכל הזיכרונות מבנה, התמונות, הקלטות השיחות איתו ואפילו הדברים האחרונים ביום שנפטר נמצאים שם. מננה קרפילוב: "אני מוכנה לשלם כל סכום שיבקש. רק שיחזירו לי את הסים". למי שיודע פרטים: 0586849338 מננה או בנה אדם 0586021010
"תחזירו לי את הזיכרונות של הילד שלי שנפטר"

"אני מוכנה לשלם כל סכום. אנא תחזיר לי את הזיכרונות של הילד שלי שנפטר", כך בדמעות ביקשה היום מננה קרפילוב, אמו של נתנאל חי קרפילוב ממי שגנב/ה או גנבו את הטלפון הסלולרי שלה בו היו כל הזיכרונות מבנה, שנפטר לפני שנתיים ממחלת ניוון שרירים. התמונות, ההקלטות איתו ואפילו השיחה האחרונה ביום שנפטר נמצאים שם. מננה לא יודעת את נפשה מרוב צער ובמהלך השיחה היא לא יכולה לעצור את הדמעות שחונקות את גרונה והיא בוכה.

מישהו גנב את הנייד שלה לפני מספר חודשים ומאז היא לא מוצאת אותו. אתמול פורסם על כנופיית גנבי טלפון סלולריים שפעלה בעיר ומננה חושבת אולי יש להם מעורבות או שהם יודעים משהו על הנייד שלה. הנייד הוא מסוג מייזו טלפון בגודל 5.5 אינץ טלפון מסך מגע עם נרתיק לבן.

נתנאל חי אובחן בגיל שלוש כחולה במחלת ניוון שרירים על שם דושן, מחלה גנטית נדירה שהפכה אותו למשותק ב-100 אחוז ובנוסף הלב שלו תפקד באופן חלקי מה שגרם לבקר בבתי חולים פעמים רבות.  אביו – בעברו אלוף אגרוף באוקריאנה ואמו מננה עברו לפני מספר שנים מנהריה לאשדוד בכדי לקבל שירותי בריאות טובים יותר עבור בנם נתנאל שבינתים החל ללמוד במקיף ו' באשדוד.

נתנאל היה מעריץ גדול של כדורגל וכדוריד ובין השאר היה אוהד של בית"ר ירושלים ואוהד שרוף מ.ס אשדוד. מספר ימים שלפני שהלך לעולמו הגיעו לבקר אותו בבית החולים הדסה עין כרם בו היה מאושפז כמה משחקני מ.ס אשדוד שהצטלמו עמו והביאו לו חולצה חתומה של הקבוצה, את התמונות העלה לחשבון שלו האינסטגרם כשהוא נראה שם מחויך ושמח. גם התמונה הזו הייתה בכרטיס הסים של מננה קרפילוב.

למי שיודע פרטים: 0586849338 מננה או בנה אדם 0586021010

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך