מישל סרוסי מוותיקי העיר והנמל הלך לעולמו

סרוסי שנפטר בגיל 76, היה דמות ידועה בעיר, מוותיקה ואחד הפעילים למען זכויות העובדים בנמל אשדוד.
מישל סרוסי מוותיקי העיר והנמל הלך לעולמו

אחד האנשים המוכרים והאהובים בעיר, מישל סרוסי, נפטר בגיל 76.

סרוסי שהיה אחד האנשים הבולטים בעיר, היה גם אחת הדמויות האהובות. הוא פעל רבות למען עובדי הנמל ולמען אנשי העיר אשדוד. הוא היה פעיל גם בעשייה שנים רבות ועסק גם בפעילות ציבורית בתחומים רבים ואפילו היה בין מקימי בית הכנסת ברובע ט"ו.

הוא פעל שנים רבות והשיג הסכמים לעובדי הנמל לשיפור זכויותיהם. רבים שהכירו אותו סיפרו על אדם מיוחד שלא היה מי שלא אהב אותו.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לו היתה הכרות רבת שנים עם סרוסי ז"ל ספד לו: "מישל היה חבר אישי, איש עשיה ציבורית ולוחם חברתי מהראשונים והטובים שקמו לאשדוד. אהב את העיר בכל מאודו ונלחם עבורה בכל חזית. נאבק למען העובדים בנמל והיה מחלוצי המאבק להקמת בית החולים, מאבק בו ליווה אותי אישית, וממנו שאבתי את רוח הלחימה למען מטרה צודקת. כיו״ר וועד רובע ט״ו תרם לשידרוג איכות חיי התושבים ואף בנה בית כנסת לתפארת. אשדוד חייבת לו הכרת תודה והוא יחסר לי אישית מאוד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך