סרטי השבוע בסינמטק אשדוד

יום שני 4 במאי 2015 ,בשעה 19:30.
"פריחה מאוחרת"(צרפת 2011)
אדם ומארי הם זוג מקסים ואוהב שצלח את כל העליות והמורדות של חיי נישואים שנמשכו 30 שנה. יום אחד הם מגלים, לתדהמתם הרבה – שהם הולכים ומזדקנים. שניהם מנסים להתמודד עם ה"עניין" כל אחד בדרך שלו, דבר שמוביל לעיתים לסיטואציות מצחיקות, אולם תגובותיהם ההפוכות לחלק מהמצבים גורמות בסופו של דבר לפרידתם. חבריהם המשותפים ובני המשפחה מנסים להערים עליהם בכל דרך אפשרית כדי להשיב אותם האחד לשנייה, אולם לא כדאי פשוט לסמוך על כך שהחיים והאהבה הגדולה יישרו את ההדורים ביניהם?שחקנים:איזבלה רוסליני,וויליאם הארט,ג'ואנה לומלי,לוק טרידוואי,קאתי אשפילד.במאי:ג'ולי ג'אבראס,תסריט: אוליבר ג'אבראס, ג'ולי ג'אבראס, הפקה: ברטראנד פאיברי, סילביה פילאט, צילום: נטלי דוראנד, עריכה: פייר האברר.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

p


יום רביעי ,6 במאי 2015 ,בשעה 19:30.

"וינסנט רוצה לים"( גרמניה,2010)

וינסנט, בחור צעיר בשנות העשרים לחייו הסובל מתסמונת טורט. לאחר מות אימו האהובה, אביו מחליט לשלוח אותו למרפאה טיפולית. וינסנט נחוש למלא את בקשתה האחרונה של אימו טרם מותה- לבקר בים באיטליה. הוא גונב מכונית, ויחד עם מארי האנורקטית ושותפו לחדר אלכסנדר, הסובל מהפרעות ניקיון אובססיביות, הם יוצאים למסע אל מעבר להרים ואל הים האיטלקי. בדרך הם ישדדו תחנת דלק, יחצו מעברי גבול, יברחו אחד לשני, יריבו ויאלצו להתמודד בפעם הראשונה גם עם בעיות של מישהו אחר מלבדם.שחקנים:קרולין הרפורט,פלוריאן דויד פיץ,היינו פרש.

במאי:ראלף הוטנר,תסריט: פלוריאן דויד פיץ, הפקה: ויולה יאגר, הרלד קוגלר, צילום: אנדראס ברגר, עריכה: קאי שורטר, מוסיקה: סטבי בא-זט, ראלף בילדנבוטל.

סינמטק אשדוד באגף התרבות של מרכז קהילתי "בית לברון",רח' נתן אלבז 25 ,אשדוד.למידע והזמנות התקשרו 08-8555834

vin

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך