גל של הבעת תמיכה בד"ר לסרי

החל מהבוקר, הרשתות החברתיות מוצפות בסטיקר עם המילים: גם אני תומך ביחיאל לסרי. מדובר בגל תמיכה משמעותי בראש העיר, ובימים הקרובים צפויות פעולות נוספות סביב התמיכה בד"ר לסרי
גל של הבעת תמיכה בד"ר לסרי

הרשתות החברתיות מוצפות החל מהבוקר בסטיקר עם תמונתו של ראש העיר, ולצד התמונה כתוב: "יחיאל לסרי, ראש העיר שלי". מי שמוביל את המהלך הפרסומי המשמעותי הוא ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו, שצפוי להוביל את מטה הבחירות של ד"ר לסרי, כפי שעשה בשתי הקדנציות האחרונות, בהן לסרי רשם ניצחון ברור מול יריביו הפוליטיים.

בשבועות האחרונים מתנהל מסע פוליטי רחב היקף נגד ד"ר לסרי, סביב סערת השבת, ולא מעט דמויות שלא תומכות בראש העיר, מפרסמות על בסיס קבוע פוסטים ותמונות המשמיצות את ד"ר לסרי, כולל תגובות הכוללות מילים קשות ביותר, חלקן מהוות איום של ממש על חייו של ד"ר לסרי.

דמות פוליטית בכירה, המקורבת לראש העיר, אמרה לאתר "אשדוד אונליין": "ברור לכולם שמדובר בקומץ של אנשים בעלי אינטרס שמנסים בכל דרך להשמיץ ולפגוע ביחיאל לסרי. בשבועות האחרונים אנחנו מקבלים אלפי פניות מתומכיו של ראש העיר, שרוצים להשמיע את תמיכתם בגלוי, מול הקומץ שמסית ומעכיר את האווירה, לכן החלטנו לצאת במהלך הזה בשלב מוקדם יחסית. יש לנו עוד הרבה הפתעות בדרך, ונעשה זאת בצורה מכובדת, בניגוד לצד השני שלא בוחל בדבר".

רוב התגובות למהלך הפרסומי הזה הן חיוביות, כאשר חלק מהמגיבים עובדי עירייה, חלק מזוהים ישירות עם ד"ר לסרי וחלק אזרחים מהשורה שמביעים תמיכה בראש העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך