יום שני הגדול

לא פחות מ-3 קבוצות מאשדוד יישחקו היום, שני, במשחקים בעלי חשיבות רבה. מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה (18.45, "מנורה מבטחים"), תשחק בחצי גמר הגביע מול מכבי ת"א. בשעה 20.00, תתארח קבוצת הכדוריד של אשדוד בחולון ("קציר") ומ.ס אשדוד תשחק בחוץ (21.00, "טוטו טרנר"), מול האלופה מבאר שבע.
כדורגל

לא פחות משלוש קבוצות של אשדוד, בכדורגל, כדורסל וכדוריד, ייטלו הערב, שני, חלק במשחקים חשובים, שתהיה לכם השלכה להמשך העונה.

זה יתחיל עם מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, שתשחק בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א, ב-18.45, בהיכל מנורה מבטחים. אשדוד רוצה גמר. בשנתיים האחרונות הגיעה אשדוד למשחקי הגמר וחצי הגמר ובשניהם נוצחה על ידי יריבתה היום, מכבי ת"א. באשדוד היה מי שאמר: "הגיע הזמן לנצח את מכבי ת"א בגביע". מעל 1500 אוהדים יילוו את הקבוצה למשחק.

תתקרבו עוד משחק אליו

בשעה 20.00, תשחק קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מול חולון. המשחק ייערך באולם "קציר". אשדוד רוצה את שתי הנקודות החשובות לה בכדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. באשדוד אמרו: "היום יש מטרה אחת בלבד, לצאת עם שתי הנקודות היקרות ולהגיע למשחק המסקרן מאוד ביום שישי הקרוב בו הצהובים מת״א יגיעו להתארח בהיכל האדום"

2 נקודות חשובות

בשעה 21.00 תתארח מ.ס אשדוד אצל האלופה מבאר שבע "בטוטו טרנר". אשדוד רוצה לחזור מהמשחק הזה עם נקודות בכדי לברוח עוד מהקו האדום, ממנו היא רחוקה נקודה אחת בלבד, שם נמצאת הפועל אשקלון. המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אנחנו מגיעים לכל משחק בכדי לעשות את המיטב. נצטרך להיות כל דקה במשחק בכדי לצאת עם תוצאה טובה מבאר שבע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך