סער גינזבורסקי מתמודד בימים אלה עם תביעת ענק נוספת

בית משפט השלום בב"ש קיבל החלטה לעכב את המשפט בתביעת הענק שהגיש איש העסקים ג'קי בן זקן נגד גינזבורסקי, עד סיום הערעור בתיק אחר. כזכור, גינזבורסקי ערער לבית משפט העליון, לאחר שנקבע כי ישלם כ-400 אלף שקל לממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו
סער גינזבורסקי מתמודד בימים אלה עם תביעת ענק נוספת

ימים קשים מאוד עוברים על פעיל הציבור סער גינזבורסקי, שכבר הפסיד בתיק תביעת לשון הרע לממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו, ועתה מתמודד עם תביעת ענק נוספת, הפעם מצד איש העסקים ג'קי בן זקן.

ביום חמישי האחרון התקיים דיון בעניין זה בבית משפט השלום בבאר שבע, בפני כבוד השופטת רחלי טיקטין עדולם. במהלך הדיון הועלתה השאלה האם יש לעכב את המשך הדיונים במשפט זה, עד לסיום תהליך הערעור שהחל גינזבורסקי בתיק לשון הרע שזכה ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו. כזכור, לפני מספר שבועות הוחלט בבית המשפט המחוזי בת"א כי גינזבורסקי ישלם לכנפו סכום של 300 אלף שקל, וכן הוצאות משפט בהיקף של כ-100 אלף שקל. זו הייתה מהלומה קשה לגינזבורסקי, שהחל בגיוס של כספים כדי לעמוד בהוצאות הכבדות. במקביל, הוא הגיש ערעור לבית משפט העליון, שאמור להתברר בזמן הקרוב.

עו"ד ארז צ'צ'קס, המייצג את בן זקן, אמר במהלך הדיון בבית משפט השלום בבירת הנגב כי "יש בפסק הדין של כבוד השופטת אביגיל כהן, בתביעה בה ניצח עו"ד גבריאל כנפו, הרבה מאוד קביעות שמפריכות את טענות הנתבע בתיק שבפנינו, מה גם שפסק הדין מראה את שיטת הפעולה של הנתבע, כאשר ההכפשה שזורה כחוט השני ברטוריקה שלו כלפי אנשים שהוא נגדם. לכן, כמובן שאנו מסכימים להצעה להמתין לסיום ההליך בעליון".

עו"ד יהונתן קלינגר, המייצג את גינזבורסקי, התנגד לבקשה זו, וטען כי אין קשר בין התיקים וכי "כל עוד יש מעל ללקוח שלי תביעה ואיום כספי ממשי, זה מפריע לו בסופו של דבר. זה לא נעים שיש תביעה מעל הראש".

השופטת טיקטין עדולם קבעה בהחלטתה: "אני סבורה שיש קביעות שנקבעו בפסק הדין החלקי של כבוד השופטת אביגיל כהן, בתביעה שהוגשה ע"י מר גבריאל כנפו, שעשויות אולי להאיר את עינינו בתיק זה. בנסיבות אלו אני סבורה שיש מקום להמתין בניהול תיק זה, עד שיהיה פסק דין חלוט בתיק האמור".

גילוי נאות: ג'קי בן זקן הוא אחד מבעלי האתר "אשדוד אונליין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך