פיליפנקה לפני באר שבע: "אני יודע שנוכל להפתיע את באר שבע"

מ.ס אשדוד רוצה להתרחק מעל לקו האדום. בשני (21.00, טוטו טרנר), היא תצא לבאר שבע ותקווה לתוצאה טובה. אומנם גם הפסד ישאיר אותה מעל לקו, אבל המאמן תורג'מן והבלם יגור פיליפנקה התייחסו למשחק במסיבת העיתונאים, היום, ראשון ושניהם רוצים לחזור משם עם תוצאה טובה. בראון ייעדר בגלל צהובים.

ביום שני, 21.00, "בטוטו טרנר", תתארח מ.ס אשדוד אצל הפועל באר שבע. משחק חוץ קשה. המאמן עמיר תורג'מן ובלם הרכש, יגור פיליפנקה שהגיע ממכבי ת"א, התייחסו למשחק. פילפנקה כמו שאתם רואים בכותרת בטוח שניתן לעשות משהו גם בחוץ. אשדוד גם אם תפסיד תישאר מעל לקו האדום. וובה בראון  שהגיע מבאר שבע, ייעדר בגלל צהובים.

עמיר, משחק לא פשוט לפניכם

"זו קבוצה איכותית עם שחקנים כישרוניים. במצבנו אנחנו חייבים לדחוף בכל משחק לא משנה איפה. נגיע מוכנים ונראה מה יהיה. יש פערי רמות ואנחנו צריכים  לתת את כל מה שיש לנו בכל דקה במשחק כדי להגיע לדקות האחרונות והמכריעות שנהיה במצב טוב".

וובה בראון ייעדר מול באר שבע

"וובה שחקן עם המון איכויות וניסיון ומנהיגות. הוא יחסר לנו, אין ספק. ראיתם כמה כאב לו שהוא לא משחק. מצד שני אולי הכל לטובה, משחק שלו בטרנר מול באר שבע אותה עזב. אם זה מה שיצא אז זה מה שיצא".

מאמינים שאפשר לעשות עוד צעד להתרחק מהקו האדום?

"אני מאמין שניתן לעשות הכל. עם זאת אנחנו מודעים למשחק הקשה בשני".

יגור פיליפנקה: "אנחנו רוצים להביא נקודות מהמשחק מחר. אנחנו אולי נעזור למכבי ת"א, אבל אני חושב בעיקר על אשדוד. באר שבע תתקוף הרבה, אנחנו נתגונן, אבל אני יודע שנוכל להפתיע את באר שבע. יש לי ביטחון כי אני משחק בכל משחק. אני מקבל מהמאמן את הביטחון הזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך