דרמה: לאחר שעות מורטות עצבים קיבלו אות חיים מבנם בנפאל

לאחר שעות של אי ודאות הצליח דור טרבלסי ליצור קשר עם בני משפחתו

דור טרבלסי, בן 22, מאזור אשדוד, מטייל בנפאל כבר מ-15 במרץ. בני משפחתו המודאגים ידעו כי הוא יצא לטיול באגמים בפוקארה שבנפאל, הם ניסו להתקשר אליו ולשלוח הודעות אך לא קיבלו תשובה. רק לאחר שעות מורטות עצבים של אי ודאות הצליח דור ליצור עמם קשר באמצעות האינטרנט.

אביו סיפר כי בנו נמצא במוקד הרעש. הוא התחיל את הטיול באזור השלגים ובשבוע האחרון היה במעיינות, וכעת נמצא באנגס באזור האגמים.

גורמים בעירית אשדוד בודקים האם נמצאים מטיילים מאשדוד באזור האסון.

ממשרד הפנים הנפאלי נמסר כי לפחות 876 בני אדם נהרגו ברעידת האדמה שהתרחשה היום. מדובר ברעידת האדמה העזה ביותר במדינה ב-81 השנים האחרונות. עוצמתה נמדדה ב- 7.9 בסולם ריכטר, והיא הורגשה בקטמנדו, בירת נפאל, ובאזורים נוספים באזור, עד לצפון הודו.

ממשרד החוץ נמסר כי חדר מצב והמחלקה לישראלים לחו"ל יחד עם השגרירות הישראלית בנפאל החלו לפעול במתכונת חירום. כמו כן נמסר כי כל הדיפלומטים הישראלים לא נפגעו. משרד החוץ החל באיסוף פרטים על ישראלים השוהים בנפאל על מנת לתת את הסיוע המירבי. עם זאת, תנאי השטח הקשים ומוכנותם של שירותי החירום הנפאליים מעלים חשש בנוגע לטיפול המהיר בנפגעים, ומעכבים את הערכת מניינם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך