גאווה אשדודית: עו"ד מאיר הילל-טבול ועו"ד איגור גונטמכר מככבים בפרויקט של אתר "דה-מרקר"

האתר הכלכלי הנחשב "דה-מרקר אונליין" פרסם שורה של אנשי עסקים ואנשי מקצוע, שעשויים להטביע חותם במהלך שנת 2018. משרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול מאשדוד נבחר תחת הקטגוריה של מצויינות בין משרדי עורכי הדין בארץ

לא כל יום משרד עורכי דין מאשדוד מצליח להשתלב ברשימה ארצית של אנשים עסקים ואנשי מקצוע המובילים במדינה, קל וחומר כאשר מדובר באחד האתרים הכלכליים המובילים במדינה. אתר "דה-מרקר אונליין" עובד מזה תקופה ארוכה על פרויקט רחב היקף, שעוסק באנשי ונשות עסקים מעוררי השראה לשנת 2018, שנבחרו בקפידה ע"י מיזם מיוחד של האתר. בפרויקט מככבים כמה וכמה אנשי עסקים מוכרים ברמה הארצית, חלקם פורצי דרך בתחומים מסויימים.

במהלך השבוע החולף עו"ד מאיר הילל-טבול ועו"ד איגור גונטמכר התבשרו כי משרדם נבחר לייצג במגזין זה בתור דגל וסימן למצויינות בקטגוריה של משרדי עו"ד.

עו"ד מאיר הילל-טבול אמר לעיתון "המגזין": "אנחנו שמחים מאוד ליטול חלק בפרויקט כזה גדול וחשוב ברמה הארצית, וכמובן שאנו תמיד מציינים את היותנו משרד שפועל בעיר אשדוד. בעיר שלנו יש הרבה מאוד אנשי מקצוע פורצי דרך, שעושים חייל בשורה של נושאים, ובכלל אני שומע שיח חיובי מאוד על העיר שלנו בלא מעט פגישות שאני מקיים עם גורמים כאלה ואחרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך