תלמידי בית הספר "עילית שובו אשדוד", שזכו בתחרות הסייבר של ישראל, התארחו בלשכת ראש העיר

תלמידי בית ספר "שובו עלית", אשר זכו בחודש דצמבר האחרון בתחרות הסייבר של ישראל, הוזמנו לספר לראש העיר על התחרות וכיצד זכו בהישג המרשים
תלמידי בית הספר "עילית שובו אשדוד", שזכו בתחרות הסייבר של ישראל, התארחו בלשכת ראש העיר

כזכור, בתחרות הסייבר של ישראל, אותה מארגן משרד החינוך, זכו תלמידי בית ספר "שובו עלית" אשדוד במקום השני בתחרות הארצית ובמקום הראשון באשדוד. היה זה שיאו של אירוע מתמשך, אשר משך אליו לא פחות מ-1071 בתי ספר ברחבי הארץ ו-171,393 תלמידים. "היקף כזה של משתתפים", אומרים בבית הספר, "מצביע על האתגר הגדול ועל המוטיבציה של התלמידים להתמודד במקצועות מאתגרים כמו מתמטיקה, מדעים וטכנולוגיה ולהוכיח בהם את היכולות האישיות והקבוצתיות".

בתחרות הסייבר הארצית הציגה אשדוד גלריה לא מבוטלת של בתי ספר ורשמה הישגים יפים, אך "שובו עלית" היה לבית הספר שרשם את ההצלחה הבולטת וזכה במקום השני בתחרות הארצית, בקטגוריית בתי הספר עד 150 תלמידים, עם 481.55 נקודות, ומקום ראשון בין בתי הספר באשדוד.

כאות הערכה והוקרה על הדרך שעשו תלמידי בית הספר ועל ההישג המרשים שהביא כבוד לבית הספר, למערכת החינוך העירונית ולעיר אשדוד, הזמין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את התלמידים ללשכתו על מנת להודות להם באופן אישי על הזכייה החשובה. "אתם העלית לא רק של אשדוד, אלא של כל מדינת ישראל ואני רוצה לומר לכם תודה בשם כל תושבי העיר ומערכת החינוך העירונית", אמר ראש העיר והוסיף כי "כשאני מסתכל על כמות המשתתפים בתחרות ועל הזכייה שלכם, אני מבין את גודל ההישג והכבוד שהבאתם לאשדוד ועל כך מגיעות לכם מיטב התודות והברכות".

"אנחנו חייבים תודה גדולה למורים שלנו כי בלעדיהם לא היינו מצליחים", אמרו התלמידים במפגש. ואכן, אלמלא המחויבות של הצוות החינוכי לתחרות ולתהליך החינוכי ואלמלא מנהלת בית הספר מלכי שיינין, שעודדה ודרבנה את המורים ואת התלמידים לצבור עוד ועוד נקודות, אפשר שהתוצאות לא היו מספיקות למקום השני.

על התחרות עצמה אמרה מלכי שיינין: "התחרות הייתה קשה לכל אורך הדרך. בכל יום היה שקלול וניתן ניקוד בהתאם להישגים. המאמץ המרוכז של צוות בית הספר ושל התלמידים זכה לרוח גבית מדהימה של ההורים, כך שההישג אליו הגענו נזקף לזכות כל משפחת שובו עלית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך