מרציאנו: "זה הזמן לשים את הכל בצד ולסייע לנו להישאר בליגה"

מ.ס. אשדוד תארח בשבת הקרובה (17:45) את הפועל חיפה שמתחת לקו האדום למשחק גורלי, בקבוצה קוראים לכל אוהדי הכדורגל בעיר להגיע ולתמוך בקבוצה במאבק ההישרדות בליגת העל, השוער אופיר מרציאנו: "זה הזמן לשים הכל בצד ולהגיע לתמוך בקבוצה של אשדוד בליגת העל"

תקופה לא פשוטה עוברת על מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה סגרה רצף של 11 משחקים ללא ניצחון, ונמצאת במרחק של 3 נקודות בלבד מהמקום ממנו יורדים ליגה, עם 29 נקודות. בשבת הקרובה תגיע לאצטדיון הי"א, הפועל חיפה שארבעה הפסדים רצופים הובילו אותה אל מתחת לקו האדום עם 26 נקודות. ניצחון של אשדוד יפתח פער של 6 נקודות מהפועל חיפה, כשבמשחק המקביל ישחקו הפועל פ"ת והפועל עכו שלשתיהן 26 נקודות. בתסריט האופטימי עשויה אשדוד למצוא את עצמה בתום המחזור הקרוב עם 32 נקודות ובמרחק של 5 נק' מהפועל פתח תקווה והפועל עכו (אם ייעשו תיקו ביניהן) ו-6 נקודות מהפועל חיפה, פער שאמור להספיק לאשדוד כאשר בקופה יוותרו עוד 9 נקודות בלבד.

לקראת המשחק החשוב נגד הפועל חיפה פונה קפטן הקבוצה אופיר מרציאנו לאוהדים : "הקהל צריך להבין שזה הזמן לשים את הכל בצד ולסייע לנו להישאר בליגה. אני מכיר רק את מ.ס אשדוד, זה המועדון היחיד שיש. התחלתי לשחק כאן עוד לפני האיחוד, אבל יתר השחקנים לא יודעים מה היה קודם. זו הקבוצה היחידה בעיר כרגע והמטרה של כולנו היא לייצב את הספינה כדי שמ.ס אשדוד תמשיך להתקיים. הקבוצה הזו היא כוח בכדורגל הישראלי, מעולם לא ירדה מליגת העל, תמיד נמצאת ברמות הגבוהות ומייצרת שחקנים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך