נהג של מד"א שילם מכיסו להחזרת ניצולת שואה הביתה

אילן ווינר נהג באמבולנס של מד"א העלה פוסט על כך שרק בזכות העובדה ששילם 500 שקלים מכיסו למנעולן, לא נותרה ניצולת שואה בת 90 מחוץ לביתה, לאחר שהשתחררה מבית חולים ולא זכרה היכן מפתחות ביתה. בפוסט לא פשוט שהעלה, סיפר כיצד ניצולת השואה יכולה הייתה להישאר במחוץ לביתה בלי השגחה מאחר וכל הגורמים המטפלים שאליהם פנה לא נתנו פתרון.
אמבולנס

אחריות של נהג אמבולנס של מד"א, מנעה מניצולת שואה להישאר מחוץ לביתה למשך שעות רבות ללא השגחה. ניצולת השואה בת ה-90, חזרה מאשפוז בבית החולים וכשהגיעה לביתה לא זכרה היכן המפתחות. ניסיונותיו של הנהג, אילן ווינר, מול הגורמים האחראיים לקבל עזרה עלו בתוהו. הוא הזמין מנעולן, שילם 500 שקלים מכיסו והיא נכנה לביתה. בפוסט נוקב שהעלה הוא סיפר את מה שארע.

החשבונית ששילם למנעולן.

הפוסט של וינר: " חייב לעלות סיפור שקרה לי היום, בשעה 13:08 התקבל אירוע במד"א על החזרת חולה לביתו בעיר אשדוד כאשר התבקשתי שלא לגבות את תשלום האגרה במזומן במקרים מסוג אלו מכיוון שמדובר בחולה ניצולת שואה כבת 90
שנים כבן להורים ניצולי שואה מאוד הזדהתי עם האנושיות שהפגינו ומפגנים במד"א למקרים מסוג זה כאשר הגעתי לבית החולה התברר כי הבית סגור ואין מפתח לבית לדברי החולה השאירה את המפתח אצל אחת השכנות אך היא אינה זוכרת מי השכנה אני כעובד מד"א ניסתי לערב את המשטרה, כיבוי אש אך נענתי "מכיוון שאין מדובר בסכנת חיים לא נוכל להגיע". (תשובה שהייתה מקובלת עלי מכיוון שאני מכיר את העבודה שלהם) אמרתי לעצמי שהאופציה היחידה היא להתקשר לעובדת הסוציאלת של בי"ח אך להפתעתי התשובה שקיבלתי מהעובדת הסוציאלית "אין לי מה לעשות ואין טעם שתחזיר אותה לבי"ח מכיוון שלא נקבל אותה ואני אנסה לפנות לרווחה".
חשוב לציין כי הזמן שנאלצתי להמתין בכתובת שעתיים וחצי עד שנאלצתי לעשות מעשה ולהזמין פורץ מנעולים שהגיע מרחובות מיותר לציין שאת התשלום אני הוצאתי מהכיס שלי 500 ש"ח.ופה אני שואל איפה, איפה אותם גורמים שאמונים לסייע לנצולי שואה, איפה החמלה שלכם"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך