צפו: "באשדוד לא תהיה מלחמת אחים על אפכם ועל חמתכם"

מחאת השבת הגיע למועצת העיר שהייתה סוערת במיוחד, לאחר שלל מחאות ויכוחים ופרובוקציות היא ננעלה בנאום של ראש העיר
צפו: "באשדוד לא תהיה מלחמת אחים על אפכם ועל חמתכם"

היום התקיימה באשדוד אחת מישיבות המועצה הכי סוערות שידעה העיר מאז הקמתה, והגדילו לומר וותיקי העיר שהשתתפו בה שהיא הסוערת ביותר, לאחר המהומות הרבות שהתרחשו בה, מצעקות ואיומים דרך התלהמות וויכוחים ועד הוצאת תושבים זועמים ואפי' חברי מועצה ממליאת מועצת העיר.

כפי שפרסמנו בתחילת הערב הישיבה החלה כשעשרות תושבים הגיעו להבעיה מחאה על מאבקם נגד סגירת עסקים בשבת, וכבר בתחילת הישיבה החלו לקרא בקריאות גנאי לעבר חברי הקואליציה וראש העיר, כאשר במהלכה בעקבות הפרעות חוזרות ונשנות, חלקם אף הוצא מהאולם ע"י כוחות המשטרה והפיקוח שניסו לשמור על הסדר במקום.

במהלך הישיבה ניסו חברי האופויציה לעורר מהומה בעקבות השיח על השבת ואף ניסו לגרום למנהל הישיבה להוציאם מהאולם ע"י התפרצויות, כאשר יו"ר האופוזיציה שמעון כצנלסון אף דרש "תוציאו אותי מהאולם, נראה אתכם", אך מנהל המועצה גבי כנפו ענה לו "לא אתן לך את התענוג הזה למרות שאני יודע שאתה רוצה את זה".

למרות ההתלהמות סביב ראש העיר והקריאות תתפטר של חלק מיושבי היציע, היה זה דווקא הוא שגנב את ההצגה כאשר נאם והגיב לטענות נגדו, "אני יודע שתתאכזבו אבל לא אתן לכם לגרור את העיר למלחמת אחים" אמר ד"ר יחיאל לסרי והמשיך "אנחנו עובדים על מתווה ומקווים שבית המשפט יאשר אותו, באשדוד יחיו בהרמוניה חרדים וחילונים, דתיים ומסורתיים, נדאג לפתרון שיהיה מוסכם על כולם ובכפוף לחוק, לא נגרר לפרובקציה שמנסים לגרום באופוזיציה וקוראים להפגין ברובע ז' מעשה שיגרום למלחמת אחים מיותרת".

צפו בנאומו של ראש העיר:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך