משה בן זקן לנעים שומר: "אתה קורא למלחמת אחים באשדוד"

מכתבו של נעים שומר הקורא להפגנות בשבת ברובע ז', עורר מהומה רבה וזעם גדול בקרב רבים בעיר, משה בן זקן גם הוא הגיב למכתבו של שומר ודרש ממנו להפסיק לעודד מלחמת אחים בעיר

הבוקר (שלישי) הפיץ חבר המועצה נעים שומר מכתב הקורא לציבור המפגינים להחריף את המאבק הציבורי בעקבות "מחאת השבת" ולקיים הפגנה בשבת בצהריים ברובע ז', בין השאר הוא כתב: "אני קורא לציבור המפגינים להחריף את המאבק הציבורי ולזעזע את העיר והמדינה. זה הזמן לקיים הפגנה אדירה, רבת משתתפים ביום שבת בצהריים ברובע ז'. על המארגנים לכנס את המפגינים בקצה המזרחי של פארק בן גוריון בשבת בצהריים, ומשם ללכת במסע רגלי, לא ברכב, אל תוך רובע ז'. עלינו לזכור שרק מאבק ציבורי חריף עיקש ובלתי מתפשר ישיב לנו את זכויותינו".

מכתב זה עורר סערה גדולה בעיר, שגררה ביקורות רבות כלפי נעים שומר מכל קצוות העיר, חלק טענו כי מהלך כזה אף יוביל למלחמת אחים כאן בעיר אשדוד. אחד מאלה שביקרו את שומר הוא משה בן זקן שבימים אלה מכהן כיועצה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, בן זקן פרסם פוסט חריף בפייסבוק וקרא לשומר להפסיק את הפילוג ומלחמת האחים בעיר, והזכיר לו גם מה ההשלכות החמורות למעשה שהוא הציע.

וכך כתב משה בן זקן בפייסבוק:
"בזמן שחמאס מצהיר שבעוד מספר ימים מסתמן שתפתח מלחמה באזורינו, ברגעים שמתקיים מצוד אחר מחבל שרק אתמול רצח יהודי טהור בצומת אריאל בתקופה שמנסים להכניס שנאת חינם ופילוג בתוך עם ישראל קם לו חבר מועצת עיר מהאופזיציה וקורא למלחמת אחים דווקא ביום שבת ועוד בתוך הרובע החרדי נעים הכל מקובל מחאות, סיבובים פוליטים, לשקר לתשקורת… אבל לקרוא למלחמה בציבור ???? אז אדון נעים שומר – אני קודם כל מציע לך לקרוא לאנשים לאהוב חינם תיהיה דמות עבור בני הנוער לשלום ולא למלחמה אתה כבר לא ילד…אתה יודע מה ההשלכות אם יכנסו בשבת לרובע ז' האלימות עלולה להתפתח כאש בשדה קוצים והאחריות??? רק עליך! תזכור!
נעים תיהיה נעים ואל תיהיה שומר!!!!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך