דיוויד לאורי יעבור אמ.אר.איי מח בארה"ב

לאורי יצא לאה"ב לאחר שחש בליבו בארץ ואושפז פעמיים. הרופאים בארה"ב לא מצאו, כמו הרופאים בישראל, סיבה לחולשה והחליטו על אמ.אר.איי מח. לאורי נמצא בינתיים ליד בנו שנולד ופועל גם לחידוש דרכונו שאבד בארה"ב. הקבוצה נערכת למשחק חצי הגמר בשני מול מכבי ת"א.
דיוויד לאורי יעבור אמ.אר.איי מח בארה"ב
לאורי. יחזור?

דיוויד לאורי שחקנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, יעבור בימים אלה בארה"ב אמ.אר. איי מח.

לאורי יצא לארה"ב לפני למעלה משבועיים. הוא כזכור חש כאבים בחזהו בארץ, אושפז פעמיים בבית החולים קפלן ולא שיחק בקבוצה. הרופאים אישרו לו לחזור לשחק, אבל הוא טען כי הוא עדיין חלש ואפילו התעלף באחד האימונים. הוחלט שייצא לארה"ב לסדרת בדיקות מקיפה. אבל גם בדיקות שנעשו לו בליבו, לא נמצא דבר. לכן הוחלט בארה"ב כי יעבור אמ. אר. איי מח.

בדיקת MRI מוח היא סריקה לא פולשנית של המוח באמצעות תהודה מגנטית. התוצאה שמתקבלת מהבדיקה היא תמונות ברורות (ואפילו תלת־ממדיות) של כל שכבות המוח. מהמידע שמתקבל בסריקה ניתן ליצור עיבודים שונים של הנתונים ואף "לפרוס" את המוח שנסקר פרוסות־פרוסות – מה שמאפשר לרופאים לראות בחדות רבה את התמונה הכוללת ולהתמקד בפרטים שמעניינים אותם.

אבל לאורי נשאר בארה"ב גם בגלל עוד שתי סיבות. הראשונה, בנו. נולד לו בן והוא רוצה לשהות לידו. בנוסף הודיע לאורי לאנשי הקבוצה כי דרכונו אבד וכי לוקח זמן לחדשו והוא יעשה זאת בימים הקרובים. באשדוד לא יודעים עדיין האם יזכו לראות את לאורי משחק אצלם.

בקבוצה נערכים לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מול מכבי ת"א ביום שני (18.45, היכל מנורה מבטחים). גורם בקבוצה אמר: "הגיע הזמן לנצח את מכבי ת"א. בשני המפגשים האחרונים בחצי הגמר והגמר בשנתיים האחרונות, ניצחה מכבי ת"א את אשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך