חבר האופוזיציה מציע להגיע לרובע החרדי בשבת

חבר האופוזיציה נעים שומר מנסה להלהיט את הרוחות, בדברים שכתב והפיץ קרא לתושבי העיר להגיע לרובע ז' בשבת, גורמים פוליטים טוענים "הוא יכול לגרום למלחמת אחים"
נעים שומר

במכתב שהוציא נעים שומר חבר מועצת העיר מטעם מפלגתו של כצנלסון, הוא מסיט נגד החרדים ומבעיר את האש בטענה שבשבת הקרובה צריך לקיים צעדה בתוך הרובע החרדי, דבר שיוביל להגברת המתח והשנאה בין המגזרים בעיר.

במכתב שהפיץ שומר נכתב "אני קורא לציבור המפגינים להחריף את המאבק הציבורי ולזעזע את העיר והמדינה. זה הזמן לקיים הפגנה אדירה, רבת משתתפים ביום שבת בצהריים ברובע ז'. על המארגנים לכנס את המפגינים בקצה המזרחי של פארק בן גוריון בשבת בצהריים, ומשם ללכת במסע רגלי, לא ברכב, אל תוך רובע ז'. עלינו לזכור שרק מאבק ציבורי חריף עיקש ובלתי מתפשר ישיב לנו את זכויותינו".

גורמים המובילים את המחאה טענו בעקבות המכתב כי "שומר מנסה לתפוס טרמפ פוליטי על גב המחאה הציבורית, אך מה שהוא עושה יכול לגרום לקרע חריף בעם שאותו אנחנו לא רוצים" טענו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך