ובמקום הרביעי. מכבי אשדוד גברה על נס ציונה 81:84 והיא כבר רביעית

מכבי אשדוד/באר טוביה שברה את שיא המועדון עם ניצחונה השישי ברציפות בליגה, 81:84 דרמטי בחוץ על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה. ב-12.2 היא תפגוש את מכבי ת"א במשחק חצי גמר גביע המדינה. יהיה חם, כמו הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה כיום - מכבי אשדוד.
ובמקום הרביעי. מכבי אשדוד גברה על נס ציונה 81:84 והיא כבר רביעית
הנרי סק מוציא לשון לליגה (צילום: לירון מולדובן)

רק לפני חודש וקצת עוד נראה היה שמכבי אשדוד/באר טוביה היא היריבה הכי נוחה מבין הארבע בחצי גמר גביע המדינה, אבל מאז השתנו הרבה דברים. החבורה של ברד גרינברג שברה הערב (שני) את שיא המועדון עם ניצחון 81:84 בלב המושבה על עירוני "חי מוטורס" נס ציונה וטיפסה למקום הרביעי בליגת ווינר סל. ב-12.2 יהיה קשה גם למכבי ת"א בחצי הגמר מול אשדוד

אם בשבוע שעבר אשדוד פערה לעצמה בור מוקדם וניצחה בזכות קאמבק גדול במחצית השנייה, הפעם היא ניצחה עם תסריט כמעט הפוך: פתיחה פנטסטית בהגנה (ספגה רק 6 נקודות ברבע הראשון), יתרון של 20 נקודות בתחילת הרבע השלישי והדיפת קאמבק מאוחר של הכתומים. סק הנרי, שקיבל לפני המשחק את תואר שחקן חודש ינואר, היה האחראי הראשי על בלימת הכתומים עם שלוש שלשות ו-14 נקודות ברבע האחרון.

נס ציונה הפסידה את המשחק בגלל הפתיחה האיומה, אבל יכולה להתנחם במחצית שנייה נהדרת, בה הוכח שעם קאליף ווייאט ודקוואן קוק באותה חמישייה, מדובר בקבוצת שלשות מסוכנת מאוד (13 מ-30 בסך הכל). גם אלעד הופמן תרם דקות טובות, אבל העולה החדשה שוב קלעה רע מהקו ובעיקר התעוררה מאוחר מדי.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: הנרי 25 (14 ברבע האחרון, 3-5 לשלוש, 8-13 מהקו, 8 איבודים), לונג 19 (3-9 לשלוש, 5 אסיסטים), לי 13 (5-9 מהשדה, 6 ריבאונדים, 4 איבודים), לוי (3-10 מהשדה, 11 ריבאונדים) וצ'וברביץ' (6 ריבאונדים) 8 כ"א, אמיתי 4, ארצי 3, ווריק (0-6 מהשדה, 11 ריבאונדים, 3 חטיפות) ואריאל 2 כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך