גל חום צפוי במשך כל השבוע

מחר צפויה עלייה נוספת במידות החום באזורנו ובארץ. הטמפרטורות באשדוד יעלו בהדרגה ויגיעו עד 23 מעלות בשבת. הגשם? לא ממש נראה באופק. אולי יגיע בתחילת השבוע.
חוף מי עמי אשדוד
 אנחנו באמצע פברואר, אבל הגשם לא נראה באופק. לאחר ימים ספורים של גשמים, גם אם בחלקם עזים, חלה עליה בטמפרטורות. מחר תחול עליה קלה נוספת בטמפרטורות ויהיה חם במידה ניכרת מהממוצע לתקופה באזור ובארץ. הטמפרטורה באשדוד תעלה בהדרגה ותגיע עד 23 מעלות בשבת. זמן טוב לטייל.
בנוסף, עננים גבוהים יכסו חלקית את השמיים. הסיבה לכך היא שכבר במהלך היום הגיע לאזורינו גל חום חורפי. וזה לא הכל: מ"מטאו טק" נמסר, כי המגמה לא צפויה להשתנות גם בימים שלישי רביעי וחמישי, בהם יימשך גל החום. הגשם לא נראה באופק ואולי בתחילת השבוע הבא יגיע.
גל החום הנוכחי הוא תוצאה של זרימות אוויר דרומיות, שיביאו אלינו אוויר חם במיוחד מכיוון מצרים ולוב. בנוסף לכך, יהיה שילוב של רמה בשכבות הגבוהות של האטמוספרה שגורמת להתחממות ועצירה של מערכות הגשם מאירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך