ניצחון הערב בנס ציונה ומכבי אשדוד במקום הרביעי בטבלה

מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה בליגה לשישה, בחוץ מול עירוני "חי מוטורס" נס ציונה (20:00, SPORT5). לאורי עדיים חסר, אשדוד עם 3 זרים וניצחון יביא אותה למקום הרביעי בטבלה!
שחקני אשדוד מתחבקים
מחכים בשלישי להפועל ת"א

 הערב (שני) "בלב המשובה" תפגוש מכבי אשדוד/באר טוביה את נס ציונה. מה שהיה בעבר קרב תחתית הפפך להיות קרב קצוות  כאשר הכתומים מגיעים להתמודדות מהמקום האחרון בעוד הצהובים-כחולים יכולים לטפס למקום הרביעי אם ינצחו (20:00, שידור משולב בערוץ SPORT5, שופטים: עומר אסתרון, אייל פוהורילס, אורי שלהבי).

אשדוד רוצה שיא מועדון עם 6 ניצחונות רצופים בליגה. אשדוד תגיע עם 3 זרים שכן דיוויד לאורי עדיין בארה"ב בסדרת בדיקות. שישה מתוך עשרת המפגשים בין הקבוצות בכל הזמנים בליגה הבכירה הסתיימו בפער של 5 נקודות ומטה, כאשר השיא היה כמובן בדצמבר 2013, אז חזרה נס ציונה מפיגור 29 באשדוד וגברה עליה 101:103 לאחר הארכה בקאמבק הגדול בתולדות הליגה. אשדוד ניצחה בשלושה מארבעת ביקוריה האחרונים בלב המושבה.

בסיבוב שעבר השיגה נס ציונה ניצחון חוץ חשוב, 77:87 באולם הקריה. קוק הוביל את הקבוצה עם 22 נקודות, גולן גוט הוסיף 21 וטאליב זאנה תרם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. לורי קלע 24 למפסידים, קמרון לונג הוסיף 22 ו-6 אסיסטים והנרי 15.

המשחק יפגיש בפעם השנייה העונה את נציגי משפחת גוט בליגה, כאשר גולן מנס ציונה ישחק מול אביו דניאל, שמשמש כעוזר מאמן באשדוד. הגארד של הכתומים קלע שיא קריירה של 21 נקודות בסיבוב שעבר נגד אשדוד, כולל 6 מ-6 מעבר לקשת, אבל בשלושת המחזורים האחרונים הוא לא קלע אף נקודה (0-11 מהשדה, מדד 6- במצטבר).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך