עשרות דירות להשכרה לטווח ארוך באשדוד

חברת אזורים משיקה הבוקר פרויקט דיוד השכרה לטווח ארוך, כאשר בפרויקט מעל מאה דירות שיאוכלס תוך מספר חודשים

חברת "אזורים" הודיעה הבוקר על התחלת שיווק פרויקט להשכרה לטווח ארוך ברובע ט"ז באשדוד. הפרויקט כולל 2 בניינים בני 14 קומות כאשר בפרויקט כולו יוצעו 112 יח"ד (56 בכל בניין) בתמהיל מגוון שיכלול דירות 4 חדרים, 5 חדרים דירות גן ופנטהאוזים.

הדירות באשדוד יושכרו לתקופה של 3 שנים עם אפשרות להארכה של 3 שנים נוספות, כאשר קיימת אפשרויות יציאה בכל שנה באופן כזה שלשוכרים תהיה הבטחה ליציבות לטווח ארוך לצד הגמישות הנדרשת. במסגרת הפרויקט אותו אזורים מחויבת להפעיל ל-20 שנים לפחות, לא יוצעו דירות למכירה וכלל הדירות יועמדו להשכרה, זאת בניגוד לפרויקטים דומים בעיר.

רובע ט"ז בו ממוקם הפרויקט הוא רובע חדש ומבוקש הנהנה מבנייה מודרנית ומאוכלוסייה צעירה ואיכותית. בשנים האחרונות הושקעו בפיתוח הסביבתי ובתשתיות שלו מחשבה ותקציבים רבים. צפיפות האוכלוסין בו נמוכה יחסית לעיר וכבר היום הוא בין הרובעים המבוקשים למגורים באשדוד.

במסגרת הפרויקט אזורים תהיה האחראית לאחזקה ולתפעול השוטף של הבניין שיכלול חדר כושר, חדר דיירים, לובי מאובזר, פיר אשפה, 2 מעליות בכל בניין ועוד. הדירות עצמן, אשר רבות מהן זוכות לנוף לים או נוף פתוח לדיונה, ניבנו בסטנדרט גבוה בהתאם למסורת של חברת "אזורים" וחלקן יאובזרו בארונות קיר, מיזוג אוויר מרכזי, ארונות אמבטיה, מראות, תריסים חשמליים בסלון, מקלחון, "אמבטיון", מערכת "פינוק" במקלחת, כיריים, מטבח משודרג ועוד. בנוסף, לכל דירה תוקצה חנייה פרטית.

דרור נגל, מנכ"ל אזורים מסר: " אנחנו גאים להשיק באשדוד את הפרויקט הראשון להשכרה לטווח ארוך של Living אזורים ובטוחים שהוא יהווה דוגמא לכל פרויקט כזה בעתיד. רתמנו את כל הניסיון שלנו בבניית דירות והשקענו מחשבה רבה בתכנון ובבנייה על מנת לאפשר לכל דייר שירצה לגור פה ליהנות מהדירה שלו לאורך שנים רבות בבניין איכותי, מתוחזק ומודרני. העובדה שגורם חיצוני מקצועי וגדול כמו אזורים אחראי על ניהול הבניין והדירות תאפשר אחזקה ברמה גבוהה וללא פשרות של הבניין ושל הדירות.

ערן ענבים, מנהל פעילות Living מסר: "הפרויקט באשדוד יאפשר לשוכרים לגור בבניין חדש ברמה גבוהה בשקט נפשי. מטרתנו היא כי דיירים הגרים ב- Living יהנו מסביבת מגורים קהילתית ונעימה. כל הדיירים אצלנו מחויבים לתקנון הבניין למען שמירת יחסים טובים בין שכן לשכן. בנוסף אנחנו מתחייבים בחוזה מול הדיירים לסטנדרט גבוה מאוד של שירות במקרה של תקלה בדירה וברמת התחזוקה בשטחים הציבוריים בבניין. בעתיד אנחנו אף מתכננים להשקיע ולסייע בפעילויות לגיבוש הקהילות שלנו בבניינים השונים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך