מעגל גולשים לזכרו של איתי מור ז"ל בחוף (הנחל) "סבביתא"

חבריו הגולשים של איתי מור ז"ל שנרצח על ידי שכנו, ערכו לכבודו בחוף הנחל, בו אהב לגלוש, "מעגל גולשים". הם כבר מכנים את החוף "חוף סבביתא" על שמן.. הם צרפו בהודעה לעיתונות גם סרטון של מור שנתפס על ידי המצלמה חוגג באחד האירועים בעיר - צפו.
מעגל גולשים לזכרו של איתי מור ז"ל בחוף (הנחל) "סבביתא"
לזכרו של איתי מור (צילום: טוטו פוטו)

חבריו הגולשים של איתי מור ז"ל שנרצח על ידי שכנו, ערכו לו היום, שישי "מעגל גולשים" לזכרו. "מעגל הגולשים" נערך בחוף הנחל, חוף בו אהב לגלוש והם מכנים אותה מעתה "חוף סבביתא" לזכרו הכינוי שדבק באיתי.

מעגל גולשים או בשמו הלועזי Memorial Paddle-Out הוא טקס הנצחה מסורתי בו גולשים חולקים כבוד אחרון לחבריהם לגלים שהלכו לעולמם, זו דרכם המיוחדת של הגולשים לכבד את אחיהם ואחיותיהם החולקים אהבה משותפת לים. האגדה מספרת שקיום מעגל הגלישה, כאשר גלים עוברים מתחת לרגלי הגולשים הוא הכבוד הגדול ביותר שניתן לערוך לגולש, לאיש ים, לחבר או אדם, דרך החיבור הייחודי לטבע ולמים.

מעגל הגולשים (צילום: טוטו פוטו)

בסיום מעגל הגולשים נערך אירוע פרידה והנצחה ייחודי, אשר ישקף את רצונו של איתי מור אהובנו, עם מוזיקת רגאיי, שתיה וכיבוד. בדרך בה הוא היה רוצה להיפרד מחבריו האהובים והיקרים. תנאי הים היו ללא רוח וגלים, ומזג האוויר היה שמשי ונעים.
למעגל הגולשים הצטרפו  כל סוגי הגלשנים וכל מי שרצה לכבד את איתי מור ז"ל.

משפחתו של מור ז"ל בטקס.(צילום: טוטו פוטו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך