ראש העיר: "אני שוקד למציאת פיתרון שהאוכלוסיות בעיר יוכלו לחיות ביחד"

בפוסט שפרסם הבוקר ראד העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא פירט את תכניתו כיצד להתמודד עם משבר השבת שנוצר בעיר, ולאחד את כלל האוכלוסיות בנושא
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

סערת השבת מסרבת להסתיים וראש העיר החל לגבש פתרון יוצא דופן שיוסכם על הצדדים בעיר, ויחזיר את השקט לחיי התושבים.

ראש העיר פרסם לפני זמן קצר פוסט בדף הפייסבוק שלו בא הוא מפרט אחר התכנית העתידית שהולכת להחשף בקרוב, ותביא את כל גווני האוכלוסיה בעיר לאחדות כלשונו.

בפוסט שפורסם הבוקר ע"י ראש העיר נכתב: "תושבי אשדוד היקרים, בשבועות האחרונים החלטתי לנהוג באיפוק, לא נגררתי להשמצות, לא הגבתי להסתה הפרועה נגדי, לא הסכמתי לתת יד לפילוג העיר ולפגיעה הקשה בתדמיתה ועיקר מאמציי התרכזו והושקעו בבניית פיתרון שיעמוד במבחן הציבורי והמשפטי.

היום אני כבר יכול לומר באופטימיות זהירה, שמתגבש כיוון לפיתרון כזה. אני נפגש מדי יום, עם נציגי הקהילות השונות, ועם תושבים רבים המייצגים את כלל מרקם האוכלוסיה בעיר, שומע דעות ורעיונות לפיתרון, ושמח להיווכח שרובם ככולם, משני הקצוות, מסכימים ורוצים לשמור על צביונה המכיל והמאחד של העיר, שיאפשר לכולם להמשיך את שגרת החיים ביחד שאשדוד התברכה בה מאז ומתמיד.

בתקופה הקרובה אציג בפניכם תמונה רחבה של הסוגיה הסבוכה הזו, עם הדרכים האפשריות לפיתרון, עם אמונה עמוקה שאשדוד תהווה דוגמא ומופת ליכולת להתגבר על הפערים הגדולים באורח החיים בין הקבוצות השונות באוכלוסיה, תוך הכרה בערכים החשובים והבלתי מתפשרים של כל קבוצה ברעותה. אני קורא לזה, "לחיות ביחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך