"דולפיני אשדוד" עלתה לחצי גמר ליגת האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה

תשחק מול לנדיה השבדית על הזכות לעלות לגמר. בשנה שעברה זכתה הקבוצה במקום השלישי. הפעם היא רוצה להגיע לפחות לגמר.
"דולפיני אשדוד" עלתה לחצי גמר ליגת האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה
דולפיני אשדוד. הישג גדול

הישג גדול לקבוצת"דולפיני אשדוד", בליגת האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, הנערכת בספרד. הקבוצה עלתה זו הפעם השנייה ברציפות למשחק חצי הגמר.

היום, חמישי, שיחקה הקבוצה ברבע הגמר נגד טורינו האיטלקית, לאחר שעלתה מהמקום השני מהבית שלה. המשחק היה מותח. כל קבוצה שיחקה הגנתית ולשתי קבוצות היו מצבי הבקעה אך שוערים היו במיטבם.

בתום 40 דקות התוצאה ייתה 0:0. הקבוצות ניגשו \בעיטות הכרעה (פנדלים)ואשדוד ניצחה 4-3 , לאחר ששחקן איטלקי בעט את הבעיטה הרביעית לקורה.

אתמול,רביעי , אירח שגריר ישראל בספרד דניאל קונטר,את הקבוצה בשגרירות ישראל בספרד. יעקב אוליאל היו"ר סיפר: "האירוח היה חם ולבבי והשגריר התעניין ושאל שאלות על הקבוצה וזו היתה חוויה בלתי נשכחת לשחקנים"

שגרירי ישראל עם היו"ר אוליאל משמאל וצמד המאמנים של הקבוצה מאמן ראשי שי זבלצוקי בחולצה האדומה מימין ולידו  המאמן הטכני יאיר אלמקייס

על העלייה לחצי הגמר אמר אוליאל: "אני גאה בבחורים שלי שהגיעו לחצי גמר, אך העבודה לא הסתיימה והצהרתי שהיעד הוא לקחת אליפות ולהביא את הגביע לעיר אשדוד ולמדינת ישראל. אחרי שחבר'ה הגיעו לפני עונה מקום השלישי, אני מאמין בהם. הם חבורת גברים שבגברים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך