עו"ד גבי כנפו: "נשמור על הסטטוס קוו בעיר"

ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו, שמסומן כיום כאחד הפוליטיקאים המובילים בעיר, מתייחס בראיון מיוחד לסערת השבת: "אנחנו נשמור על הסטטוס קוו בעיר ולא נאפשר פגיעה במרקם העירוני. כולם מבינים את זה". עו"ד כנפו אמר עוד: "אנחנו בסיטואציה שבה יש חיבור בין גורמים באופוזיציה שמנסים להעצים את המחאה, כדי להיבנות ממנה, לבין גורמים בתקשורת המקומית, שבשל אינטרסים פוליטיים מפיצים פייק ניוז ומייצרים אינפלציה של דיווחים, שמטרתה לחמם את הגזרה הפוליטית"
גבי כנפו: "האופוזיציה משחירה את העיר ופוגעת בתפקודו של לסרי"

התייחסות ראשונה של ממלא מקום ראש העיר עו"ד גבי כנפו לסערת השבת. עו"ד כנפו הוא ללא ספק אחד הפוליטיקאים הבולטים בעיר בשנים האחרונות, ויש כאלה המסמנים אותו בעתיד הלא רחוק כאחד שירשום קפיצת מדרגה בזירה הפוליטית הן ברמה הארצית  והן ברמה המקומית.

כך או אחרת, עו"ד כנפו התייחס למחאת השבת שהרימה ראש בשבועות האחרונים: "אני חושב שהמחאה היא מאוד לגיטימית. אני מבין את החשש של התושבים, ומבטיח לכולם, גם למוחים, שאנחנו נקבל את ההחלטה הנכונה ביותר שתשמור על האינטרס שלהם ולא תיפגע במרקם החיים העירוני. חד וחלק".

לדבריו, "הדבר היחיד שהשתנה מבחינת המציאות הינו פסיקות משפטיות שמחייבות את העירייה לגבש מדיניות אכיפה עירונית תואמת לחוק העזר ואשר תעמוד במבחנים משפטיים".

עו"ד כנפו תקף את גורמי האופוזיציה שלדבריו, "מנסים להפחיד את הציבור כאילו בכוונת המנהיגות לשנות את פני העיר. אנחנו בסיטואציה שבה יש חיבור בין גורמים באופוזיציה שמנסים להעצים את המחאה, כדי להיבנות ממנה לבין גורמים בתקשורת המקומית, שבשל אינטרסים פוליטיים מפיצים פייק ניוז ומייצרים אינפלציה של דיווחים, שמטרתה לחמם את הגזרה הפוליטית. האשדודים יודעים לזהות את האינטרסים השונים מאחורי הדיווחים הללו".

 

האם אפשרי לייצר פתרון שירצה את כולם?
"אני מכיר את יחיאל לא מהיום וגם מעודכן בכל ההתרחשויות. הוא מוביל ומגבש נוסחה מוסכמת שתשיב את השלום והשלווה לעיר. אני לא יודע מה יעשו היריבים הפוליטיים שלנו כשהנושא לא יהיה רלוונטי. אני מניח שהם יצטרכו לחשוב על גימיקים חדשים".

עו"ד כנפו מספק התבטאות נוספת לגבי הבחירות הקרובות ואומר: "אחרי עשר שנים הכי מדהימות שהיה לאשדוד, כולם יודעים שד"ר לסרי הוא גם איש חזון שיודע לשרטט יעדים ולרקום חלומות לעיר, ויודע גם להוציא את כל ההבטחות שלו לבוחרים אל הפועל. בשורה התחתונה, מי שמסתכל נכוחה רואה שלסרי סיפק תמורה מלאה לתושב ובלעדיו העיר הייתה תקועה. אני מאמין שאף אחד לא ירצה באמת לעצור תנופה כזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך