גיטרמן קורא לחילונים להקים גוש פוליטי נגד החרדים

בוריס גיטרמן כתב בפייסבוק כי "אני פונה לכל ראשי התנועות החילוניות באשדוד וקורא לכולם לאחד כוחות במלחמה נגד התחרדות העיר! בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר".
בוריס גיטרמן למען התושבים
בוריס גיטרמן מוותר בשלב הזה על הפוליטיקה ברמה הארצית

סגן ראש עיריית אשדוד בוריס גיטרמן והממונה על ועדת תכנון ובנייה בעיריית אשדוד כתב לפני זמן קצר פוסט בפייסבוק בו הוא קורא למפלגות החילוניות להתאחד לקראת הבחירות הקרובות לראשות ומועצת העיר.

גיטרמן כתב בדף הפייסבוק שלו כך "לכבוד ראשי כל הרשימות החילוניות באשדוד! אני, בוריס גיטרמן, יו״ר סיעת ״קהילת אשדוד״, חבר מועצת העיר משנת 2003 וסגן ראש העיר משנת 2008, פונה לכל ראשי התנועות החילוניות באשדוד וקורא לכולם לאחד כוחות במלחמה נגד התחרדות העיר! בחירות 2018 הינן הסיכוי היחיד שלנו למנוע ביסוס של דיקטטורה חרדית בעיר.

הציבור החילוני, המהווה רוב מוחלט, מפולג לרשימות שונות שלא מצליחות לאחד כוחות. אבל לכולנו מטרות דומות ועל מנת להשיגן אנו חייבים לייצר בלוק חילוני אחיד במועצה הבאה, קואליציה של הכוחות החילוניים – ללא חברי מועצה חרדים.

אני מציע להיפגש באופן מיידי וליצור הסכם כוונות אחיד לפיו כל אחד מאיתנו יתמודד ברשימה עצמאית, ואחרי הבחירות, ללא קשר למי שיבחר לתפקיד ראש העיר, נתחייב להילחם על כך שכל חברי הבלוק ייכנסו לקואליציה ויקבלו סמכויות בניהול העיר.

רק בדרך זו נוכל להשיג את מטרתינו העיקרית – הבטחת השמירה על הצוויון החילוני של העיר. אני מצידי מתחייב להשקיע את כל כוחותי להשגת מטרה זו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך