101 אלף ש"ח נתרמו למורה האהוב שמואל שוקרון

ביום ראשון השבוע התקיים מופע התרמה ייחודי בשם "פעמי הלב" שכל הכנסותיו, בסכום של 101 אלף ש"ח הועברו למורה האהוב מהעיר אשדוד שמואל שוקרון הזקוק לניתוח השתלת כליה. על הבמה הנחה בחן יורם סוויסה והציג שורה של אמנים מהשורה הראשונה: דקלון, שגיב כהן, ישי לוי, אביבה אבידן, חיים משה והסטנדאפיסט האשדודי שגלגל את כולם מצחוק על הכיסאות

המופע 'פעמי הלב' שהתקיים ביום ראשון האחרון היה ללא ספק ערב מרגש, שכולו נתינה, אהבה ופתחון לב שיש בהם להרים את הרוח ולהעיר את הנשמה. על במת המשכן הופיע בהתנדבות מלאה מיטב האמנים, כאשר כל אחד מהם ביצע כמה להיטים, שירים שקטים ומרגשים ושמחים עד כדי חגיגה של ממש, בעוד כל הכרטיסים שנרכשו הועברו לתרומה למורה האהוב ממקיף ה' באשדוד שמואל שוקרון.

את הערב פתח יורם סוויסה, מנחה הערב שגם למד יחד עם שוקרון בתיכון והקריא מכתב שכתב שמואל שוקרון בו תיאר את אשר עבר עליו המהלך השנים מאז חלה: …"הסימן הבולט ביותר זה ההקאות. במשך חצי שנה, יום יום אתה מקיא את נשמתך ואט אט אתה הולך ונחלש, אי ספיקת כליות בדרך ועמה הטיפול הקשה- הדיאליזה. אין מנוס, חייבים לסנן את הדם ולהיפטר מהרעלים המצטברים בגוף. שנה וחצי, שלוש פעמים בשבוע, ארבע שעות כל טיפול. ממש מעצר בית.
החיים גיהינום, אתה צריך להתעלות על עצמך כדי לא ליפול, מנטלית בעיקר, להמשיך כמה שאפשר לחיות כרגיל. עבודה כמורה, בילויים עם חברים, ספורט, ים והכל בשגרה של טיפולים קשים, בדיקות,  הגבלה במזון ושתייה, חולשה תמידית ומלחמה אינטנסיבית- לא להיכנס לדיכאון".

עוד תיאר כיצד אביו מכר דירה ושוקרון יצא לחו"ל וביצע השתלה, חזר עם חששות האם הכליה תשרוד ולמזלו קיבל 17 שנים מדהימות, בהן נישא לאודליה והקים עמה בית ומשפחה. לפי שבע שנים נולדו להן תאומות מדהימות. לפני כשנתיים החל להרגיש שוב חולשה, איתה הגיעו ההקאות שוב. מאז החיים קיבלו תפנית… מוקף מעגלי תמיכה שלא עוזבים אותו לרגע ומתגייסים למענו- ובעזרת האהבה, התמיכה והעזרה של האנשים ייצא בקרוב להשתלה נוספת.

לא סתם קראו למופע "פעמי הלב", שכן אילו היה רגע אחד של שקט ניתן היה לשמוע את הלבבות פועמים בהתרגשות גדולה של המארגנים, האמנים, הקהל וכמובן של שוקרון שנכח באולם יחד עם רעייתו אודליה ואמר נרגש: "בפתח דבריי אודה לאל כי לא תמו חסדיו, על אשר הקיפוני מעגלי אהבה ותמיכה מהמשפחה חברים, חברים לעבודה תלמידים ובוגרים ושאל אני את עצמי, האם זה מגיע לי? במה זכיתי? מה אני כל כך מיוחד? והתשובה לכך מאוד פשוטה- לא אני שמיוחד אלא אתם. כולכם נעניתם לקריאה הבוקעת ממעמקים שאומרת את אחיי אנוכי מבקש. כולכם התייצבתם לקול הקורא- ואהבת לרעך כמוך", הודה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, למוטי מלכא מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה שיחד עם יחיאל חברו הטוב רקם את מופע ההתרמה וקיימו. כמו כן הודה לאבי חן המנהל האמנותי ולגב' מירי בן ישי המפיקה האמנותית של המופע, לכל האמנים ולקהל ואיחל לכולם שתמיד יזכו לשמוח ולשמח.

מוטי מלכא, מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה ברך את הבאים והביא את דבריו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, שנבצר ממנו להגיע למופע: "ערב זה מהווה הוכחה נוספת ליופיה של העיר אשדוד ותושביה. האירוע הערב הינו מחווה אנושית של כל אחד מכם לחברנו שמואל שוקרון – תושב ומורה אהוב במקיף ה' בעיר. כרופא, אני מכיר מקרוב את הקושי בהתמודדות במחלה ממנה סובל שמואל ואת ההוצאות הרבות הכרוכות בטיפול בה. ברצוני להודות לכם קהל נכבד על שהגעתם לערב המיוחד הזה ותרמתם למאבקו של שמואל וכמו כן, תודה לכל האמנים והמפיקים אשר לוקחים חלק בערב זה בהתנדבות.  כולכם מקיימים הלכה למעשה את המשפט- "כל המציל נפש אחת בישראל, כאילו הציל עולם ומלואו". וּלשמואל היקר, בשם תושבי אשדוד, אני מאחל לך ולמשפחתך שתזכו לעוד שנים רבות של בריאות ושמחה יחד. העיר אשדוד איתך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך