העירייה הגישה התנגדות לאישור תכנית להקמת הסינמה סיטי

העירייה הגישה התנגדות לתכנית הכוללת את הסינמה סיטי; ב"ביג" כועסים ותוקפים: "סרט ההמשך של כפיה דתית נטו"

הסערה הציבורית באשדוד סביב השבת ממשיכה לעורר גלים עזים בעיר, כשלעניין הנפיץ התווסף נושא הקמתו של מתחם בתי הקולנוע סינמה סיטי שאמור להבנות בתוך מתחם ביג פאשן אשדוד, לפני מספר שבועות הצהיר מנכ"ל ביג איתן בר זאב כי הסינמה סיטי יוקם עם העירייה ובלעדיה.

ב-22 לחודש הוגשה מטעם עיריית אשדוד התנגדות לפרוייקט הרחבת הביג והקמת הסינמה סיטי. את ההתנגדות הגישו לוועדה המחוזית לתכנון שדנה ארוכות בתוכנית. לאחר שהעיריה הגישה התנגדות, בביג זועמים מאוד ומגיבים בצורה חריפה ונחרצת בעניין: "עיריית אשדוד פועלת למנוע הקמת הסינמה סיטי בביג פאשן אשדוד, ראש העיר יוצא בהצהרות הרגעה וניסיונות פיוס ובמקביל העירייה שוכרת שירותי משרד עורכי דין לייצג את עיריית אשדוד בהתנגדות לתכנית שתאפשר הקמת הסינמה סיטי באשדוד".

"סרט ההמשך של כפיה דתית נטו. עירייה במדינת ישראל פועלת תחת איומים של מיעוט חרדי העושה כל מאמץ להשליט את אורח חייו על הרוב בעיר ופועל לסכל תכנית שתביא פעמיים רווחה לתושבים, גם מסוף תחבורה מודרני על תחנת הרכבת וגם הקמת 11 אולמות קולנוע ותרבות מודרניים לעיר ה- 6 בגודלה במדינה"

בשלב זה נותר להמתין להחלטת הועדה המחוזית שתחליט אם יוקם מתחם סינמה סיטי בעיר אשדוד.

תגובת העירייה בעניין: "הנהלת הביג מבקשת להשיג אישורים תכנוניים להרחבת החלקים המסחריים בהיקף של 30000 מ"ר זאת למרות שמוצו כל זכויות הבניה למסחר במגרשים. החמדנות וההטעיה של הועדה המחוזית והציבור בתכניות כפי שהוגשו על ידי הביג , הם הבסיס להתנגדות של העיריה.אנחנו מגנים ודוחים בשאט נפש את הניסיון של הנהלת הביג לקשור באופן בלתי הגון בין הגשת התכנית ,למאבק השבת ולסינמה סיטי .

התכנית שהוגשה לא בשלה תכנונית ולכן העיריה כמו גם רשות מקרקעי ישראל הביעו התנגדותם לתכנית כפי שהוגשה . בשום אופן לא הובעה התנגדות להקמת הסינמה סיטי .

העיריה לא תיכנע ללחצים פסולים רק כדי להטיב עם הרצונות הכלכליים של הנהלת הביג ותמשיך לפעול כשטובת העיר ורק היא , לנגד עיניהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך