מפחיד: "הם הציעו לקנות לי אייפון ואמרו לי איתי את תרגישי אישה"

השוטרת שהתחזתה לקטינה והפילה ברשת עשרות גברים החשודים בפדופיליה משחזרת את העבודה שעשתה במשך ארבעה חודשים
נעצר תושב אשדוד בחשד שאנס את בתו בת ה- 6

"בנינו לדמות שלי חיים שלמים של נערה שגרתית. התכתבנו עם הגברים האלה, הזכרנו שזו ילדה ולחלקם כנראה זה עשה את זה". כך שחזרה אתמול הסוכנת מיחידת הסייבר של המשטרה, שהתחזתה במשך ארבעה חודשים לדמותה של "נטלי המאממת", נערה בת 13.5, והביאה בבוקר למעצרם של 19 גברים מרחבי הארץ בחשד לפדופיליה. "הדברים האלה קיימים בלי סוף", אמרה בראיון לאסתי פרז בתוכנית "בחצי היום בכאן רשת ב".

"היינו מגיעים לצ'אטים ומספרים סיפור של ילדה רגילה. כזו שהולכת לבית הספר, כיתה ח', שומרת על אחיה במרבית שעות היום. היינו מגיעים לשיחות מיניות מאוד ארוכות, כולל וידאו", תיארה השוטרת. לדבריה, הגברים שעמם התכתבה נהגו לשלוח הצעות שלא התפרשו לשני פנים: "כתבו לי המון דברים. החל מ'תורידי את החולצה', 'אני אקנה לך אייפון ובגדים', 'אני אגיע לאן שתרצי – רק בואי ניפגש'".

לדבריה, חלק מהגברים נחשפו בפניה ומסרו פרטים על עצמם, בעוד שאחרים פחות. "אני יודעת שחלקם אנשים נורמטיבים עם משפחות. לא כאלה שזה רוב עיסוקם, אלא רק חלק קטן מהיום שלהם", הסבירה הסוכנת. "היו שם הצעות מיניות מפורשות: 'בואי ניפגש ואלמד אותך לעשות דברים', 'את תרגישי אישה', 'תהיי משהו אחר'. חלק גם צילמו את עצמם במצבים אינטימים".

עוד אמרה השוטרת: "לילדה בת 13.5 אין באמת שיקול דעת כדי להבחין בין טוב לרע ובין אסור למותר. אלה דברים שקורים המון ברחבי הרשת. ההורים הולכים לעבודה ומשאירים את הילדים שלהם בבית, וגברים מחליטים לבצע מה שמבצעים. זה קורה גם לבנים וגם לבנות".

כזכור, אמש הודיעה המשטרה כי 19 גברים מרחבי הארץ נעצרו בחשד לפדופיליה הודות לפעילותה של הסוכנת. מההודעה עולה כי הגברים החלו לשוחח איתה בצ'אטים באינטרנט, ומשם ביקשו ממנה תוך זמן קצר לעבור לאפליקציית וואטסאפ ולתוכנת הווידאו סקייפ. כך, היא החלה לקבל "הצעות בעלות אופי מיני בוטה, תמונות וסרטונים בעלי תוכן דומה – וכל זאת בידיעה ברורה כי מדובר בקטינה כבת 13.5".

הגברים שנעצרו במוקדים שונים בארץ הם בגילאי 55-24. בפשיטה על בתיהם השתתפו יותר מ-150 אנשי משטרה. בין השאר, מדובר בתושבי נהריה, נצרת, בני ברק, אשדוד, אילת וערים נוספות. מהמשטרה נמסר כי הוחרמו מהם מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים. בנוסף, אצל חלק מהם נתפסו סמים. עוד נמסר כי צפויים מעצרים נוספים בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך