חבריו של איתי מור ז"ל מתכוונים לשנות את "חוף הנחל" לחוף "סבביתא"

חבריו של איתי מור ז"ל מתכוונים לשנות את "חוף הנחל" לחוף על שם "סבביתא", הכינוי שלו בפיהם. חבריו מסתמכים על תקדים "חוף גיל", שהוא למעשה "חוף הקשתות", שמכונה גם "חוף גיל", על שמו של גיא שניאור ז"ל הגולש שנהרג בחוף. בשישי ייערך "בחוף סבביתא" תחרות "מעגל גולשים לזכרו.
החברים נפרדים: "הלב ממאן להאמין שאתה כבר לא פה חבר יקר"
מור ז"ל "בחוף הנחל"

תתחילו להתרגל לשם "חוף סבביתא". חבריו של איתי מור ז"ל שנרצח על פי החשד על ידי שכנו, מתכוונים לשנות את שם החוף שאותו אהב ובו גלש, "חוף הנחל", "לחוף סבביתא", הכינוי שהיה לו מאחר וכל הזמן נהג לחייך ולהגיד שהכל טוב, "הכל סבבה".

אחד מחבריו הגולשים סיפר כי הם מסתמכים על תקדים "חוף הקשתות": "חוף הקשתות מכונה גם "חוף גיל", על שם גיל שניאור ז"ל הגולש שאהב לגלוש במקום ונהרג בחוף. זה יתחיל בכינוי שלנו, "חוף סבביתא", ומהר מאוד יהפוך לשם מקובל עם השנים".

ביום שישי (13.30), כבר ייערך לזכרו של איתי מור ז"ל, "מעגל גולשים. חבריו כבר הודיעו ליתר הגולשים כי: "ביום שישי הקרוב, בשעה 13:30 נקיים מעגל גולשים לזכרו של איתי בחוף סבביתא (חוף הנחל)".

אחותו של איתי מור ז"ל, שני מור עזריה התרגשה מהמחווה: "זה מדהים אותנו. מרגש אותנו. אנחנו נדהמים מכמות האהבה והחיבוק שהעיר הזו נותנת למשפחה. אם זה החברים, הגולשים, העובדים בנמל, מי לא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך