עיר עם 250 אלף תושבים ומכון רישוי אחד!

מי שצריך להעביר את הרכב שלו טסט, רצוי שיצטייד בהרבה סבלנות ואורך רוח, כי נכון להיום באשדוד יש רק מכון רישוי אחד שכורע תחת העומס. לפני מספר שבועות שני נהגים החליפו מהלומות בכניסה למכון הרישוי בעקבות ויכוח מי הגיע ראשון, ובנס זה נגרם בפגיעות קלות בלבד
עיר עם 250 אלף תושבים ומכון רישוי אחד!

"איך יכול להיות שבעיר עם 250 אלף תושבים ועוד עשרות אלפי תושבים מהיישובים הסמוכים, יש כרגע רק מכון רישוי אחד שעובד. זה עלול להיגמר באסון", כך אמר אחד מתושבי העיר.

באשדוד פעלו לאורך השנים כמה וכמה מכוני רישוי, כאשר ברוב המקרים היו לפחות 3 מכוני רישוי שעבדו במקביל. בגלל בעיות כאלה ואחרות, בית המשפט סגר את פעילותם של שני מכוני רישוי.

בשלב הזה ישנו כאמור רק מכון רישוי אחד, שנותן שירות לתושבי אשדוד, ומידי בוקר נרשמים במקום עומסים בלתי נסבלים עם זמן המתנה ממוצע של שעה וחצי רק כדי להעביר את הרכב טסט. בחלק מהמקרים הויכוחים סביב מי עמד ראשון עולים מדרגה, ולפני מספר שבועות שני נהגים שעמדו מחוץ למכון הרישוי התווכחו סביב עניין זה, ובשלב מסוים החליפו מהלומות. למרבה המזל, זה נגמר עם פגיעות קלות.

ישראל, בעל רכב פרטי מאשדוד, שאמור להעביר את רכבו טסט בעוד מספר שבועות, אמר לנו: "אני מתכוון לנסוע לעיר אחרת כי העומס כאן ממש בעייתי. קרובת משפחה שלי הגיעה לפני כמה ימים להעביר את רכבה טסט והמתינה שעתיים וחצי, עם הרבה מאוד עצבים וויכוחים. אני לא מבין למה לא פותחים מכון רישוי נוסף באופן מיידי, כך העומס יתחלק בין שני מכוני רישוי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך