חברים באחת מקבוצות "מחאת השבת" השוו את הפקחים לנאצים

"מאבק השבת" נראה חוצה קווים. פקחים שנשלחו לחלק דוחות לעסקים הפתוחים בשבת זכו באחת מקבוצות המחאה להשוואה לנאצים. בין היתר כתב אחד מהם: "גם אלה שעזרו לנאצים במחנות ההשמדה רק ביצעו את העבודה שלהם". באותה קבוצה עצמה עשו שיימינג רק לפני שבוע ודרשו לפטר עובדת עירייה שהתבטאה נגד המחאה ואמרה: "עברנו את היטלר את סטאלין נעבור גם אותכם".
חברים באחת מקבוצות "מחאת השבת" השוו את הפקחים לנאצים

"גם אלה שעזרו לנאצים במחנות ההשמדה רק ביצעו את העבודה שלהם". כך במילים קשות אלה השווה אחד מחברי קבוצות "מחאת השבת" בפייסבוק את פקחי העירייה לנאצים.

הדיון נערך עקב חלוקת הדוחות לעסקים על ידי הפקחים שנלשלחו בשבת למרכזי הקניות. אחד האנשים בקבוצה כתב כי הם רק עושים את עבודתם וזה גרר תגובות קשות כשבין הייתר נכתבה התגובה שמשווה אותם לנאצים.

אדם אחר כתב בתגובה למי שאמר כי "הם עושים את עבודתם" : "קצת חוסר טאקט לטעון טיעון כזה ביום הזכרון הבינלאומי לשואה, יש חיילים נאצים שטענו אותו דבר".  אח"כ הוא סייג: "להבדיל אלפי הבדלות מהפקחים, לפקחים באמת יש אפשרות להגיד שהוא לא רוצה לעבוד בשבת, אף אחד לא יפטר אותו".

רק לפני כשבוע ביקרו קשות באותה הקבוצה את אחת מעובדות העירייה שכתבה:  "העם היהודי לא ייכנע לתכתיבים של מפלגות נוכריות הבאות בעטיפה 'ישראלית' וחזונה להרוס את ארץ ישראל ועם ישראל. חנויות חזיר זה לא מאכל יהודי ומסורתי והעלאת מיליוני נוכרים בחסות חוקי נירנברג הנאציזם שחוקק בעקבות התבוללותם של יהודים 3 דורות. עברנו את היטלר את סטאלין נעבור גם אותכם". לאותה עובדת עשו שיימינג ודרשו לפטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך