בשני הנשים פותחות את הפלייאוף הגברים נלחמים על מקום בפלייאוף

ערב הכדורסל של אשדוד חוזר. מכבי בן אשדוד אלופת המדינה תשחק במשחק הראשון בפלייאוף מול רמלה (18.00, הקריה). מיד אחריהן (20.30, הקריה), תארח מכבי אשדוד הלוהטת את הפועל ירושלים, כשהמטרה לשמור על מקום ב-8 הראשונות. לאורי יישאר עוד 5 ימים לפחות בארה"ב להמשך הבדיקות.
שחקני אשדוד מתחבקים
מחכים בשלישי להפועל ת"א

ערב הכדורסל של העיר אשדוד חוזר ובגדול.כבשני, ינסו שתי הקבוצות הבכירות של העיר בכדורסל לשפר את מקומן בפלייאוף העליון.

מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה תפתח את משחק מספר 1 של הפלייאוף, מול רמלה הקשה (18.00, הקיירה). המטרה של אשדוד לנצח ולנסות לסיים כמה שיותר גבוה בכדי להשיג את יתרון הביתיות בחצי גמר הפלייאוף. הפלייאוף העליון הוא  ליגה בת 5 משחקים בסיבוב אחד ואח"כ 4 הראשונות יעלו לסדרת חצי גמר הפלייאוף.

משחק הנשים

הגברים של מכבי אשדוד יארחו אחריהן (20.30), הקרייה) את  הפועל ירושלים. המטרה היא להשיג עוד ניצחון ליגה. הגברים שמנצחים לאחרונה בכל המפעלים חושבים על 8 הראשונות. ניצחון של אשדוד בבית, למרות המשחק הקשה הצפוי, יאפשר לה להתברג חזק מאוד בין 8 הראשונות ולהאבק על מקום בפלייאוף העליון.

במקביל נודע כי דיוויד לאורי יישאר עוד 5 ימים בארה"ב להמשך סדרת הבדיקות שלו. לאורי היה אמור לחזור היום, אבל באשדוד החליטו בעצה אחת עם השחקן כי יערוך בדיקה מקיפה יותר בחזהו. החשש הוא שלאורי סיים את העונה. אבל את זה ידעו כנראה בעוד כשבוע. בינתיים הוא שוהה עם בנו שנולד לו לאחרונה ורעייתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך