הצפות, חילוצים, רכבים שקועים – בלילה הסוער באשדוד -צפו

מה לא קרה בימממה הסוערת אולי ביותר בתולדות אשדוד. לא רק 100 מ"מ גשם, אלא גם הצפות, רכבים ששקעו, חילוצים והפניה לבית חולים, הפסקות חשמל ואפילו מי שחלץ עצמו בעזרת ארונית. כל האירועים והתמונות של הלילה הסוער. - צפו
הצפות, חילוצים, רכבים שקועים - בלילה הסוער באשדוד -צפו
רכב ששקע בעיר

זו הייתה אחת היממות הגשומות ביותר באשדוד. מעבר לכמות המשקעים העצומה אולי הגדולה ביותר שהייתה בעיר ביממה, בשישי, כ-100 מ"מ, זו הייתה יממה שהיה בה הכל בגלל הסערה, רכבים ששקעו, אנשים שפונו לבית חולים עם חשש להיפותרמיה, חילוצים ברחוב, כשבמקרה אחד רכב החילוץ כמעט ונתקע בעצמו, הצפות בבתים ומה לא. אשדוד שקעה.

רכבים ששקעו בעיר

מהמשטרה נמסר בלילה כי: "שוטרי משטרת ישראל פועלים בשעה האחרונה ברחבי העיר אשדוד, בדגש לרחובות בני ברית, בן עמי, מנחם בגין, מילמן ושד׳ ירושלים, וזאת בעקבות הצפות ומספר אזרחים שנקלעו למצוקה לאחר שהרכב בו נסעו נקלע להצפות אלו. השוטרים יחד עם אזרחים נוספים חילצו עד כה מספר יושבי כלי רכב והעבירו אותם למקום בטוח.

במקרה אחר זה נגמר בפינוי לבית החולים אסותא עם חשש להיפותרמיה. ממד"א מסרו אמש: "שעה 22:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב ששקע במים בשדרות ירושלים פינת הפרחים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדודאת 4 נוסעי הרכב במצב קל עם חשד להיפותרמיה".

היו כאלה שהיו אצלהם הפסקות חשמל בבית בגלל הסערה ואחרים שבתיהם הוצפו ונזקק לעזרה בפינוי ההצפות. כל הרשתות החברתיות עסקו בגשם בלבד. כל אחד סיפר עד כמה יש הצפה באזורו. בבוקר אנשים גילו כי מכוניתוהם שהוצפו בחלק מהמקרים ניזוקו בתורה קשה.

מנקים את ההצפה באחד הבתים בעיר

אגב רכבים רבים שמכוניתהם שקעו היו זקוקים לעזרה. באחד המקרים רכב חילוץ עירוני ניסה לסייע לרכב אחד אשר שקע בהצפות והוא בעצמו כמעט ונתקע ונאלץ לנסות בדרך אחרת לפני שישקע בעצמו.

אחד התושבים ניסה לעבור את ההצפות עם קלקר או ארונית לאחר שנתקע עם רכבו הוא החליט לעשות מעשה נואש ויצא מרכבו ופשוט שט למקום יבש.

כמו שזה נראה הסערה הקשה מאחורינו עדיין הטמפרטרטות יהיו נמוכות הלילה יהיה מעונן חלקית עם אפשרות לגשם קל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך