הגמ"ח של איציק איטח בסכנת סגירה בשל קריסה כלכלית

המקום מתקיים מתרומות שהלכו ופחתו ואין תמיכה רשמית ציבורית. הגמ"ח ריק וכ-80 משפחות יישארו ללא אוכל לשבת. איטח: "המשפחות והאנשים רגילים לקבל בגמ"ח בחמישי אוכל לשבת. אין לי מה לתת להם. נקווה שיימצא פיתרון". אחת הנזקקות ניצולת שואה: "מה אוכל עכשיו לשבת?". למעונינים לתרום - 0503884898, או בלינק המצורף.
הגמ"ח של איציק איטח בסכנת סגירה בשל קריסה כלכלית

משפחות ובודדים שהגיעו היום, חמישי, ככל חמישי, לגמ"ח של איציק איטח ברחוב מיכקשוילי 30, נתקלו בדלת סגורה וגילו כי הגמ"ח עומד להסגר מאחר ולאיטח אין כסף להחזיק את המקום והגמ"ח בסכנת קריסה כלכלית. המקום מתקיים מתרומות של אנשים פרטיים שמעבירים כסף או מוצרים. התרומות פחתו בעוד הנזקקים לעזרה רק הולכים ומצטברים.

פעם זה נראה כך. הגמ"ח בימים טובים

איטח היה מכין בכל חמישי כ-80 ארגזים עמוסי כל טוב לנזקקים לשבת. בשר, עוף, פירות, ירקות, שימורים, אורז ועוד. אחת מהנזקקות אישה חולה ניצולת שואה אמרה: "מה נעשה בלי האוכל? איך נסתדר. איציק היה דואג לי כל הזמן ומביא לי עד הבית אוכל. מה אוכל עכשיו לשבת?"

ניצולת השואה : "מה אוכל לשבת"?

"מקווה שנעזור לכל המשפחות לשבת. אם לא הרבה משפחות ואנשים בלי אוכל לשבת. הם יודעים שיום חמישי הם לוקחים אוכל והגמ"ח כמעט ריק.נקווה שימצא להם פיתרון". אמר איטח בצער.

למי שמעוניין לתרום:

"אנחנו מחכים לך, הצטרף אלינו ב : "עזרה לגמח למשפחות נזקקות"! לחץ להצטרף: http://hey.pbme.co/e44Yv3 טלפון  איציק איטח – 0503884898

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך