הקבלן שאול כהן חוייב לשלם 1.4 מיליון שקל לחברה העירונית חפ"א

מדובר בתביעות הדדיות שהגישו שני הצדדים לפני מספר שנים, עם טענות סביב בניית שני מבנים ברובע ו' ששאול כהן היה אמור לבצע. בית המשפט פסק כי כהן ישלם לחברה לפיתוח אשדוד 1.4 מיליון שקל, ובנוסף ישלם הוצאות משפט של 93 אלף שקל ו-75% מהוצאות המשפט של חפ"א (כ-200 אלף שקל)
הקבלן שאול כהן חוייב לשלם 1.4 מיליון שקל לחברה העירונית חפ"א

הקבלן האשדודי שאול כהן ספג אתמול (רביעי) מהלומה לא פשוטה עם פרסום פסק הדין של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע גד גדעון. לאחר שנים ארוכות של מאבקים משפטיים ופוסטים מלאי ארס ומילים קשות נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל חפ"א יהודה אבידן, כהן חוייב לשלם 1.4 מיליון שקל לחברה לפיתוח אשדוד. כהן עצמו הגיש תביעת ענק נגד חפ"א לאחר שהוחלט לעצור את ההתקשרות החוזית עימו סביב בניית שני מבנים ברובע ו': מבנה משרדים לאגף הרווחה של עיריית אשדוד ומבנה למועדון נכה צה"ל. כהן טען כי ההחלטה לעצור את העבודות גרמה לחברה שבבעלותו נזקים כספיים עצומים, והגיש כאמור תביעת ענק נגד חפ"א. לעומת זאת, בחפ"א טענו כי העבודות שביצעה עבורה החברה בבעלות כהן התעכבו בחודשים רבים מעבר לתקופת הביצוע שצויינה בחוזה, העבודות היו לקויות וכי נגרמו לה הוצאות ונזקים כבדים.

כהן ניסה בדרכים כאלה ואחרות, בעיקר בדרך של השמצות קשות נגד ד"ר לסרי ויהודה אבידן, להציג את גרסתו, והפך לאחד האנשים הבולטים ברשת החברתית פייסבוק, שמעלה לעיתים קרובות מילים בוטות מאוד נגד השניים.

אבידן לא נכנע להתנהלות הזו של כהן, והורה ליועצים המשפטיים של החברה לבצע את המוטל עליהם, כדי להוכיח כי דווקא כהן וחברתו הם אלה שגרמו לנזקים לחפ"א. המשפט התנהל במשך תקופה ארוכה, ובחמישי הסאגה הגיעה לסיומה.

יהודה אבידן

השופט גד גדעון פסק כי חברת הבנייה בבעלותו של שאול כהן תשלם מיידית לחפ"א סכום של 1.4 מיליון שקל. כמו כן כהן ייאלץ לשלם הוצאות משפט של 93 אלף שקל, וכן 75% מהוצאות המשפט של חפ"א. מדובר כנראה בסכום המתקרב ל-200 אלף שקלים נוספים.

שאול כהן נשמע נסער מאוד ואמר בתגובה: "אני לא מתכוון לשבת בשקט, נעשו כאן דברים חמורים, כולל שוחד שיהודה אבידן שילם לעד מומחה שיגיע להעיד במשפט. יש לי הוכחות לטענות האלה ואני הולך הגיש תלונה במשטרה על כך. כבר קיבלתי לא מזמן 1.4 מיליון שקל מחפ"א, על עבודות שביצענו ועכשיו השופט פסק שנשלם סכום דומה. אני הולך לערער על ההחלטה לבית משפט העליון. הפשעים של יהודה אבידן עוד יתגלו בעתיד".

יהודה אבידן מסר בתגובה: "אין לי כוונה לרדת לרמתו של שאול כהן, ואני מבטיח לך שבסופו של תהליך הוא יצטרך להתמודד עם תביעות משפטיות גדולות מאוד על דברי הבלע והשקר שהוא מוציא מפה וכותב ברשתות החברתיות נגד הנהלת העיר ונגדי. לעצם העניין, בית המשפט אמר את דברו, מדובר בפסק דין מנומק שהוציא את הצדק לאור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך